Gjest solavskjerming Skrevet 15. juni 2021 #1 Skrevet 15. juni 2021 Nå er det enda en stund til jeg og mannen blir tilbudt vaksine, men undres likevel. Hvordan blir det med barna når koronapasset skal tas i bruk? Er de automatisk grønn, eller slipper de ikke inn på plasser det passet kreves uten test?
ItchyBitchySpider Skrevet 15. juni 2021 #2 Skrevet 15. juni 2021 solavskjerming skrev (4 minutter siden): Nå er det enda en stund til jeg og mannen blir tilbudt vaksine, men undres likevel. Hvordan blir det med barna når koronapasset skal tas i bruk? Er de automatisk grønn, eller slipper de ikke inn på plasser det passet kreves uten test? De må testes der det kreves test. 1
Brud84 Skrevet 15. juni 2021 #3 Skrevet 15. juni 2021 Dette lurer jeg på også, spessielt etter at jeg leste ett sted at barn og unge under 18 år ikke var fritatt fra reglene, og at foreldrene kunne vise barnas pass på Helsenorge.no Betyr dette da at barna må testes 24 timer før de skal inn i en fornøyelsespark??
ItchyBitchySpider Skrevet 15. juni 2021 #4 Skrevet 15. juni 2021 Brud84 skrev (Akkurat nå): Dette lurer jeg på også, spessielt etter at jeg leste ett sted at barn og unge under 18 år ikke var fritatt fra reglene, og at foreldrene kunne vise barnas pass på Helsenorge.no Betyr dette da at barna må testes 24 timer før de skal inn i en fornøyelsespark?? Det er slik det er blitt fremstilt, ja. Når jeg går på helsenorge.no, ser jeg at min datters sertifikat er rød og ugyldig.
Mmmwhatever Skrevet 15. juni 2021 #5 Skrevet 15. juni 2021 Brud84 skrev (2 timer siden): Dette lurer jeg på også, spessielt etter at jeg leste ett sted at barn og unge under 18 år ikke var fritatt fra reglene, og at foreldrene kunne vise barnas pass på Helsenorge.no Betyr dette da at barna må testes 24 timer før de skal inn i en fornøyelsespark?? Når man først skal ha koronasertifikat må jo barn også testes. Det er ikke slik at barn på magisk vis blir beskyttet gjennom foreldrenes vaksine. Selv om det ser ut til å fungere slik ved utenlandsreiser. 🙄🙄 1
Anbefalte innlegg