jaeols Skrevet 15. juni 2021 #1 Del Skrevet 15. juni 2021 Jeg har kjøpt men ny laptop som er koblet til en annen pc skjerm. Jeg prøvde da med å "utvide skjermer" for å kunne holde på med to forskjellige sider, det var tanken. Men nå virker musa bare på en skjerm, bruker mange minutter for å få pekeren på den andre skjermen. Slik skal det vel ikke være. Og det er umulig å dra en side fra en skjerm til den andre. Dette har sikkert med musepekeren å gjøre. Hvordan kan jeg løse dette? Det må være mulig å få orden på dette. Blir litt kjedelig med "Duplikat" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #2 Del Skrevet 15. juni 2021 sjekk hva som er rekkefølgen på skjermene. hos meg går musepekeren fra 1-2, men er de omvendt går den mellom skjermene på den siden som er lengst vekk fra hverandre hvis du skjønner hva jeg mener. Anonymkode: 598ed...5fe 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 15. juni 2021 Forfatter #3 Del Skrevet 15. juni 2021 Det er fra 1 til 2. Men den vil ikke flytte seg til f. eks. 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #4 Del Skrevet 15. juni 2021 Området på skjermen der musen kan passere kan være smalt og er som oftest midt på skjermene, men det kan også være oppe eller nede. Her har jeg brukt ditt eget skjermbilde for å illustrere, du må bare prøve deg frem for å finne hvor dette området er. Anonymkode: 8a390...180 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 16. juni 2021 Forfatter #5 Del Skrevet 16. juni 2021 Takker for alle gode svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stan Skrevet 16. juni 2021 #6 Del Skrevet 16. juni 2021 Under skjerminnstillinger vil det være tegnet opp to skjermer. (Hvis PCen bruker to skjermer, velg Windows-tasten og P for å slå dette av og på) Disse to skjermene kan dras med musa slik at de matcher det virkelige oppsettet. Det er også valg for å identifisere skjermene og om de skal være inkludert i desktop. Tror denne må være aktiv for å kunne flytte musepekeren slik TS ønsker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jaeols Skrevet 17. juni 2021 Forfatter #7 Del Skrevet 17. juni 2021 Takk for godt svar. Det løste problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå