Gurooooooooo Skrevet 15. juni 2021 #1 Skrevet 15. juni 2021 Hei! Jeg kjenner jeg trenger å tredje meg opp litt, og har lyst på noe nytt, men som småbarnsmor og i full jobb føler jeg ikke jeg har tid/ råd til flere timer i frisørstolen 😩 Lurer derfor på om jeg skal hjemmefarge det, det har jeg ikke prøvd siden tenårene 😅 Noen som har tips på merker som er bedre enn andre? Skal kun farge det i en farge, ikke striper eller lignende.
Million Skrevet 15. juni 2021 #2 Skrevet 15. juni 2021 Jeg har brukt denne i årevis og er veldig fornøyd. Har den kjedeligste kommunefargen fra naturens side, så jeg føler jeg må "piffe opp litt" og gjøre den enten lysere eller mørkere. De siste årene har jeg farget håret mørkere, men i yngre dager bleket jeg striper i håret. https://lyko.com/no/garnier/garnier-nutrisse-cream-6-lightbrown
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #3 Skrevet 15. juni 2021 Liker korres I mørkere farger, men hørt at i de lyse tonene så blir det ofte mørkere enn vist på bildet. Også kommer det jo an på om du vil ha en kald eller varm farge Anonymkode: aea1f...c07
stAre Skrevet 15. juni 2021 #4 Skrevet 15. juni 2021 brukt flere merker. mest fornøyd med korres. men de lyse fargene blir mye mørkere enn forventet. Anbefaler deg å ta en tone som er ganske lik den du har. sjekk også ut undertoner. da unngår du eks rødskjær etc. https://www.vita.no/beauty/harfarge-guide Anbefaler å kikke på youtube kanalen til Bente. frisør som har startet eget firma/YouTube kanal for å hjelpe til med hjemmefarging og hjemmeklipp.
skreppamedleppa Skrevet 15. juni 2021 #5 Skrevet 15. juni 2021 Jeg pleier kun å farge håret mitt hjemme av 2 grunner. Nr 1 jeg kan virkelig ikke fordra at folk plukker og tar på hår og hodebunn og det er skamdyrt å farge hos frisør for noe jeg overhode ikke merker noe forskjell på om jeg gjør hos frisør eller hjemme.. Jeg har farget i 24 år hjemme og skifter mellom 2-3 farger, liker stortsett swartzkopf sitt merke best
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå