Gå til innhold

Dere som er sykepleiere, er det viktig å være medlem i NSF?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er egentlig fordelene? Jeg har noen kolleger som er sykepleiere som er organisert i fagforbundet. Er det billigere kontigent og «like bra»? 

Anonymkode: b5166...672

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er det noen NSF medlemmer her?

AnonymBruker
Skrevet
Petra200 skrev (2 minutter siden):

Ja, absolutt!

Hva er grunnene til at det er viktig synes du? Jeg synes kontigenten er dyr. 

Skrevet

Rettighetene dine som sykepleier og ikke minst forsikringene! Da er 5000kr i året lite spør du meg 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er verdt det. Forbundet kjemper for oss, og på min arbeidsplass er det NSF som setter kriteriene ovenfor arbeidsgiver f.eks ifm ekstralønn for å dekke vakansvakter. Medlemmer får svært godt betalt, ikke-medlemmer får vanlig timelønn, men fordi stort sett alle er medlem betyr det ekstra penger. Det er også et godt forbund å ha i ryggen om noe skjer ifm jobb og du trenger hjelp for å få rettighetene dine, eller f.eks trenger advokathjelp ifm jobb. 

Anonymkode: 38a0d...8a5

AnonymBruker
Skrevet

Moren min meldte seg ut av NSF. Det var ikke for henne, sa hun. Hun meldte seg inn i Delta istedet, noe de stusset over, men hun trives med den foreningen :)  

Anonymkode: 0a396...067

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er ekstremt viktig å være organisert i den type yrke vi har.

Anonymkode: eec5f...26c

AnonymBruker
Skrevet

Noen er med i Delta eller fagforbundet. Helt greit det i forhold til medlemsfordeler, men de har mest fokus på helsefagarbeider og sekretærer. Så velger NSF her. Om en har en har de i ryggen hvis det skjer noe, vil tiden vise.

Anonymkode: 81f80...b45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...