AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #1 Skrevet 15. juni 2021 Vi har vært sammen i 8 måneder, og er flyttet sammen nylig (under en måned). Han jobber mye, og kommer hjem på kveldene. Da er jeg også her da jeg jobber 7-3 og bruker kveldene på å slappe av. Han har hele tiden sagt ting som at han hater å dra på byen, er ferdig med slikt og glad han har funnet noen å bygge en fremtid med. Men, her om dagen diskuterte vi pga mangel på tillit fra min side etter en situasjon. Han sier da at han må få dra ut (noe han egentlig sier han hater), at han må få drikke med kompiser, at vi ikke kan være kjærester hele tiden eller ha sex hver dag. Jeg har aldri nektet han noen av disse tingene, så jeg forstår ikke helt hvor det kom fra? Og hvorfor han plutselig er så opptatt av å gå ut å drikke når han egentlig ikke liker det? Spør derfor her om noen forstår seg på han Anonymkode: f37cb...595
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #2 Skrevet 15. juni 2021 Kalde føtter kanskje. Vant til å slappe av etter jobb og nå er du der hele tiden og det var jævligere enn antatt. Anonymkode: e3b11...fac 5
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #3 Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kalde føtter kanskje. Vant til å slappe av etter jobb og nå er du der hele tiden og det var jævligere enn antatt. Anonymkode: e3b11...fac Ja men jeg forstår ikke hvordan dette henger sammen med at han plutselig vil drikke. Når han kommer hjem spiller han dataspill og jeg gjør mine ting. Vi gjør sjeldent noe sammen i grunn. Anonymkode: f37cb...595
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #4 Skrevet 15. juni 2021 Jeg føler nesten at jeg MÅ gjøre noe, eller dra ut fra leiligheten «hans» eller at jeg ikke er velkommen. Det er veldig trist og slitsomt. Jeg har gitt opp min leilighet, solgt alle møblene mine og ofret mye. Anonymkode: f37cb...595 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #5 Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Vi har vært sammen i 8 måneder, og er flyttet sammen nylig (under en måned). Han jobber mye, og kommer hjem på kveldene. Da er jeg også her da jeg jobber 7-3 og bruker kveldene på å slappe av. Han har hele tiden sagt ting som at han hater å dra på byen, er ferdig med slikt og glad han har funnet noen å bygge en fremtid med. Men, her om dagen diskuterte vi pga mangel på tillit fra min side etter en situasjon. Han sier da at han må få dra ut (noe han egentlig sier han hater), at han må få drikke med kompiser, at vi ikke kan være kjærester hele tiden eller ha sex hver dag. Jeg har aldri nektet han noen av disse tingene, så jeg forstår ikke helt hvor det kom fra? Og hvorfor han plutselig er så opptatt av å gå ut å drikke når han egentlig ikke liker det? Spør derfor her om noen forstår seg på han Anonymkode: f37cb...595 Min kjæreste begynte også sånn, fant på ting for liksom å skape avstand mellom oss etter at vi hadde blitt seriøse. Etter det vle det bare verre og jeg ble avvist på alle måter. Men kjæreste, det skulle vi være, bare på alle hans premisser og ønsker, og ellers skulle jeg bare sitte der og glo. Anonymkode: e3e3a...6e6 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #6 Skrevet 15. juni 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ja men jeg forstår ikke hvordan dette henger sammen med at han plutselig vil drikke. Når han kommer hjem spiller han dataspill og jeg gjør mine ting. Vi gjør sjeldent noe sammen i grunn. Anonymkode: f37cb...595 Det tullet med at han ikke liker byen osv var sikkert noe han sa i startfasen for å selge seg inn. Det har vi vel alle gjort i større eller mindre grad. Jeg sier på Tinder at jeg trener på fritida, noe som absolutt ikke er tilfelle. Nå som du er der 24/7 er det ikke lenger rom for å lyge og pynte på ting. Anonymkode: e3b11...fac 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #7 Skrevet 15. juni 2021 Hva betyr det å ikke være kjærester hele tiden? Det ville jeg kommet til bunns i. Vil han ha sex med andre? Å være kjærester betyr ikke å ha sex hver dag eller være sammen til alle døgnets tider. Anonymkode: 14eea...0bb 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #8 Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hva betyr det å ikke være kjærester hele tiden? Det ville jeg kommet til bunns i. Vil han ha sex med andre? Å være kjærester betyr ikke å ha sex hver dag eller være sammen til alle døgnets tider. Anonymkode: 14eea...0bb Dette lurer jeg også på. Man er jo kjærester hele tiden! Ellers må dere kanskje ha en samtale om at dette når er begges hjem. Det er fort gjort at han føler det er hans hjem og at du er på besøk, men når man flytter sammen må både eierskap (ikke nødvendigvis formelt/økonomisk, men følelsesmessig) og ansvar fordeles likt. Anonymkode: 0a0ad...dd5 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #9 Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men, her om dagen diskuterte vi pga mangel på tillit fra min side etter en situasjon. Jeg lurer på om hva som ble sagt av deg her. Ble det antydet at du ikke ønsket at han skulle feste? At det han sa var svar på det? Ikke kjærester hele tiden? Mener han som i singel og fri til å ligge med andre? Selvsagt skal du ikke ut av leiligheten. Det er ditt hjem selv om du ikke eier den. Hvis han vil ha fred, så kan han gå et annet sted. Han har ingen rett til å jage deg vekk fra hjemmet ditt. Anonymkode: 0523b...02b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå