AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #1 Skrevet 15. juni 2021 Har fremdeles vondt i korsrygg når jeg ligger på den og noen ganger når jeg går lengre. Er 4 uker siden fødselen i dag. Anonymkode: 7952e...f22
netpuppy Skrevet 15. juni 2021 #2 Skrevet 15. juni 2021 Ja, spesielt hoftene var ille for meg og kan fortsatt gjøre vondt 2,5 år siden siste fødsel. Det er ikke bare bare for en kropp å gå gjennom et helt svangerskap og fødsel så den trenger litt tid på å komme seg igjen.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #3 Skrevet 15. juni 2021 netpuppy skrev (1 minutt siden): Ja, spesielt hoftene var ille for meg og kan fortsatt gjøre vondt 2,5 år siden siste fødsel. Det er ikke bare bare for en kropp å gå gjennom et helt svangerskap og fødsel så den trenger litt tid på å komme seg igjen. åja uffda. Har du blitt gravid igjen etter det? Og ble et isåfall verre av enda et svangerskap? Anonymkode: 7952e...f22
Rotemor Skrevet 15. juni 2021 #4 Skrevet 15. juni 2021 Ja, jeg måtte trene meg opp og fikk behandling av osteopat. Har alltid vært litt skjev i kroppen, så må passe på å nok støttemuskulatur.
netpuppy Skrevet 15. juni 2021 #5 Skrevet 15. juni 2021 Just now, AnonymBruker said: åja uffda. Har du blitt gravid igjen etter det? Og ble et isåfall verre av enda et svangerskap? Anonymkode: 7952e...f22 Nei, forrige svangerskap var det siste av to. Hadde mer smerter etter andre svangerskap enn første og det har tatt mye lenger tid å komme seg. Det tok for eksempel over et år før jeg klarte å jogge uten for store smerter i hoftene etter svangerskap nr 2, mens det gikk greit etter rundt 6-7 mnd etter nr 1. Iallefall år det gjaldt hoftene, kondisen var forferdelig (holdt på å besvime etter rundt 5 min rolig jogg), men kom seg relativt fort.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #6 Skrevet 15. juni 2021 Har bekkensmerter og ryggsmerter enda, 4 måneder etter fødsel nummer to. Første svangerskap og fødsel hadde jeg ingenting... Anonymkode: 267db...b9d
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #7 Skrevet 15. juni 2021 Har korsryggsmerter og litt bekkensmerter fortsatt, 3,5mnd etter fødsel. Har fått øvelser av osteopat så jobber med saken. Dritvondt om morgenen hvis jeg våkner på ryggen eller magen. Anonymkode: 957fb...4c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå