Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har tenkt å begynne prøvingen snart. Ønsker å holde det hemmelig. Jeg har opplevd tre SA i tidligere forhold og har også sykdom som kan gi vanskeligheter med å bli gravid. 

Dette er også grunnen til at vi ikke vil at andre blandes inn. Jeg er redd det fører til mer stress. Mas om hvordan prøvingen går osv. Da jeg hadde SA tidligere så synes jeg det var godt å holde det hemmelig noen uker til jeg selv var kommet over sorgen, for så å fortelle til de nærmeste. 

Nå har vi noen venner som vil planlegge reise (i vinter). Vi vet at vi kanskje ikke kan. Jeg vil ikke reise før etter UL (vil jo ikke risikere feks SA utlandet), er jeg gravid kan jeg jo være dårlig, kanskje jeg får SA igjen, eller vi er slitne av prøving og vil ha ferie for oss selv). Dette reisemålet har vi snakket om lenge. De vet jo vi vil. Og planen var å reise før korona, og nå etter. Men det har jo vart lenger enn vi trodde, så nå vil vi ikke vente lengre med prøvingen. 

Er det dårlig gjort å bare spille med? De maser. Eneste vi har sagt er at vi ikke vil bestille noe før nærmere pga korona. Har også sagt at jeg ikke vet enda om jeg får ferie. Men hun ene vet jeg lett får ferie da. Jobber på ulike avdelinger, men lett å få fri på den tiden av året. 

Anonymkode: 621fa...fb1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke gå i den fella, at prøvingen styrer livet deres. Bestill tur med avbestillingsgebyr når den tid kommer, om du ikke har blitt gravid før da. Da har dere noe glede dere til om det ikke har gått veien dere ønsker enda. Det er lett å bli oppslukt av prøving, men prøv å ikke la det ta helt overhånd. Graviditeter skjer når de skjer uansett hvor nøye man er på å treffe EL o.l. Lykke til da :)

Anonymkode: ad33e...79b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Bestill med avbestillingsgebyr.

Fake syk om du må avbestille. 

Anonymkode: 505a7...c2d

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...