AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #1 Skrevet 15. juni 2021 #1 drive med reperasjon av forsterkere og spiller bass i band. Men er selvfølgelig lesbisk. #2 lager tegneserier og samler på plater. Har diger platesamling og er lidenskaplig opptatt av musikk. Men er også lesbisk. #3 studerer astrofysikk og liker rollespill. Men er også selvfølgelig lesbisk. Alle hetro damer er bare interessert i barn og familie og/eller blogging og kjendiser. Faen så kjedelige de er. Anonymkode: b4fed...397 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #2 Skrevet 15. juni 2021 ... sikker på at du ikke behøver flere guttekompiser? Jeg er forresten dame og ikke spesielt interessert i hverken barn eller kjendiser. Det jeg definitivt ikke er interessert i er menn som er generaliserende og drar alle kvinner under samme kam. Anonymkode: a1529...10a 27
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #4 Skrevet 15. juni 2021 Da er du bare i feil miljø. Ingen av mine heterofile venninner et interessert i blogging og kjendiser. Ikke sminke heller. De interesserer seg for religion, filosofi, kunst, litteratur, musikk, kvantefysikk, politikk, jordbruk, antikken, håndarbeid, matlaging, snekring, slektsgranskning, restaurering av gamle hus etc etc. Altså alt mulig annet enn blogging. Blogging og kjendiser er kun interessant for folk som ikke har noen interesser. Kom deg ut i verden, bli med i organisasjoner, oppsøk folk med samme interesser som deg selv. Anonymkode: 0fef3...a72 12
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #5 Skrevet 15. juni 2021 Just now, AnonymBruker said: ... sikker på at du ikke behøver flere guttekompiser? Jeg er forresten dame og ikke spesielt interessert i hverken barn eller kjendiser. Det jeg definitivt ikke er interessert i er menn som er generaliserende og drar alle kvinner under samme kam. Anonymkode: a1529...10a Han vil vel ha en kjæreste han deler interesser med da. Har følt litt på det selv, gått på date med en som virket ok, og blitt fortalt at hun er opptatt av jobb og familie og interiør, kler seg etter moten, hører på listepop uten å tenke noe videre over det, bryr seg ikke om politikk og liker Sophie Elise, men har aldri hørt om Sophia Coppola. Lett å bli litt oppgitt om man føler man bare møter sånne. Anonymkode: 656d5...b8e 4
Zooey Skrevet 15. juni 2021 #6 Skrevet 15. juni 2021 Men for å svare litt mer seriøst, jeg tror du er i feil omgangskrets. Jeg kjenner mange kule kvinner som ikke bryr seg om hva menn måtte mene om de. De går på konsert, samler plater, spiller i band, reiser på ferie alene, skater, spiller fotball, bor på båt etc etc. Jeg kjenner ingen som skriver blogg. 4
Zooey Skrevet 15. juni 2021 #7 Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han vil vel ha en kjæreste han deler interesser med da. Har følt litt på det selv, gått på date med en som virket ok, og blitt fortalt at hun er opptatt av jobb og familie og interiør, kler seg etter moten, hører på listepop uten å tenke noe videre over det, bryr seg ikke om politikk og liker Sophie Elise, men har aldri hørt om Sophia Coppola. Lett å bli litt oppgitt om man føler man bare møter sånne. Anonymkode: 656d5...b8e Det er har til felles er ham. Det er han som velger feil. 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #8 Skrevet 15. juni 2021 Det stemmer ikke, du henger med feil folk. Anonymkode: fda47...452 2
Isambard Skrevet 15. juni 2021 #9 Skrevet 15. juni 2021 Zooey skrev (8 minutter siden): Fordi de slipper å forholde seg til menn Det høres mer ut som kvinner som veldig godt liker å omgås menn, men ikke som kjærester. 4
Zooey Skrevet 15. juni 2021 #10 Skrevet 15. juni 2021 Isambard skrev (Akkurat nå): Det høres mer ut som kvinner som veldig godt liker å omgås menn, men ikke som kjærester. Helt sikkert. Men jeg tror det er noe i det, at hvis man ikke er så opptatt av å framstå attraktiv så er man mer naturlig, selvsikker og gjør sine egne ting uten å tenke på hva andre måtte mene. 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #11 Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): #1 drive med reperasjon av forsterkere og spiller bass i band. Men er selvfølgelig lesbisk. #2 lager tegneserier og samler på plater. Har diger platesamling og er lidenskaplig opptatt av musikk. Men er også lesbisk. #3 studerer astrofysikk og liker rollespill. Men er også selvfølgelig lesbisk. Alle hetro damer er bare interessert i barn og familie og/eller blogging og kjendiser. Faen så kjedelige de er. Anonymkode: b4fed...397 Fordi de liker å plage heterofile kvinner. De er heterofobe. 😕 Anonymkode: 3bebd...559 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #12 Skrevet 15. juni 2021 Veldig generaliserende da. Det finnes mange lesbiske par som bare er opptatt av familielivet. De du nevner er jo ikke opptatt av det. De bryr seg ikke om hva andre (verken menn eller kvinner) måtte mene om dem. Også er det jo sånn at lesbiske ikke plutselig sitter der med barn som egentlig ikke var planlagt, da har de bedre tid til å gjøre andre ting. Hvis en heterofil dame skal gjøre karriere, kan hun nesten ikke ha noe med menn å gjøre før hun har nådd dit hun vil. Anonymkode: 6ec2b...e45 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #13 Skrevet 15. juni 2021 5 minutter siden, Zooey said: Det er har til felles er ham. Det er han som velger feil. Er jo ikke sikkert han har valgt dem, kan være han møter en hel masse slike gjennom f.eks. Tinder, og så IKKE velger dem, på grunn av hvordan de er. Det høres jo også ut som han har prøvd seg på mange han har likt, og så oppdaget at de er lesbiske. Anonymkode: 656d5...b8e
Isambard Skrevet 15. juni 2021 #14 Skrevet 15. juni 2021 Zooey skrev (Akkurat nå): Helt sikkert. Men jeg tror det er noe i det, at hvis man ikke er så opptatt av å framstå attraktiv så er man mer naturlig, selvsikker og gjør sine egne ting uten å tenke på hva andre måtte mene. Da skjønner jeg hva du mener. Du har sikkert rett.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #15 Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Han vil vel ha en kjæreste han deler interesser med da. Har følt litt på det selv, gått på date med en som virket ok, og blitt fortalt at hun er opptatt av jobb og familie og interiør, kler seg etter moten, hører på listepop uten å tenke noe videre over det, bryr seg ikke om politikk og liker Sophie Elise, men har aldri hørt om Sophia Coppola. Lett å bli litt oppgitt om man føler man bare møter sånne. Anonymkode: 656d5...b8e Tenker du på Sofia Coppola eller Sophie Coppola? Anonymkode: d0c9c...aa9 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #16 Skrevet 15. juni 2021 Tenker omtrent motsatt av deg. Bifile er mye hottere enn lesbiske, men heterofile er uansett de absolutt mest spennende synes jeg da. De er erkefeminine. Det er etter min smak. Anonymkode: 5c5b0...009
pappa messi Skrevet 15. juni 2021 #17 Skrevet 15. juni 2021 Jaså. 🤨 Man lærer visst noe nytt hver dag. 🤔 Veldig modent av deg å generalisere så grådig da. 🙄😤 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #18 Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fordi de liker å plage heterofile kvinner. De er heterofobe. 😕 Anonymkode: 3bebd...559 Hehe 😄 De er ikke heterofobe, men flere av dem liker å erte dem på seg litt. Kjenner flere lesbiske som jeg har kjent i flere år, de kødder egentlig bare. Mange av dem har omtrent bare mannlige venner, fordi de har lite til felles med mange heterofile kvinner. Anonymkode: 6ec2b...e45
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #19 Skrevet 15. juni 2021 Pleier ikke kvinner ofte å si det samme? At alle de følsomme og empatiske, men sterke og trygge mennene man kan stole på og snakke med om alt, og som man virkelig har det gøy med alltid er homofile? Jeg har i hvert fall hørt venninner si noe sånt. Jeg har en kompis som er homofil, og er egentlig veldig glad vi har ulik legning. For da kan vi være venner for alltid uten at det vil bli noe styr. Kan du være venn med disse flotte lesbiske damene? Det er vel en viss sjanse for at de har noen heterofile venninner med noenlunde samme interesser også, som de kan introdusere deg for? Anonymkode: fdd1f...5e0 1
Gjest ABM Skrevet 15. juni 2021 #20 Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Da er du bare i feil miljø. Ingen av mine heterofile venninner et interessert i blogging og kjendiser. Ikke sminke heller. De interesserer seg for religion, filosofi, kunst, litteratur, musikk, kvantefysikk, politikk, jordbruk, antikken, håndarbeid, matlaging, snekring, slektsgranskning, restaurering av gamle hus etc etc. Altså alt mulig annet enn blogging. Blogging og kjendiser er kun interessant for folk som ikke har noen interesser. Kom deg ut i verden, bli med i organisasjoner, oppsøk folk med samme interesser som deg selv. Anonymkode: 0fef3...a72 Kvinner som interreserer seg for kvantefysikk og religion? Tror jeg når jeg ser en! De jeg har møtt interreserer seg for shopping, en perfekt fasade, likes på sosiale media og annet uintelligent vås!! Hvorfor møter jeg aldri en kvinne som din venninne?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå