AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #1 Skrevet 15. juni 2021 Skulle nesten trodd jeg var dopa på noe. Men jeg lå og sov ikke i natt etter en veldig stressende situasjon på jobben i går. Og jeg så masse syner. Ikke ting i rommet, men inne i hodet. Det var ikke drømmer, men veldig livlige bilder. Mellomannet av en mann med krøllete hår og briller som titta bort på meg. Han bodde i et bygg med masse leiligheter. Det varte veldig kort men det skremte meg litt, fordi det var så detalj rikt. Bygget hadde balkonger, merket meg at han hadde balkong over seg. Noen som opplever lignende? Å få bilde i hodet når du ikke får sove? Anonymkode: 84ce1...e8e
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #2 Skrevet 15. juni 2021 Drømmer, kalles det. Du sov. Anonymkode: 5ffbb...fd6 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #3 Skrevet 15. juni 2021 Tidligere liv, ja Anonymkode: a934f...9bb 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #4 Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Drømmer, kalles det. Du sov. Anonymkode: 5ffbb...fd6 Nei jeg fikk ikke sove. Var oppe og gikk masse. Jeg sov i dag tidlig i et par timer, ca. Anonymkode: 84ce1...e8e
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #5 Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tidligere liv, ja Anonymkode: a934f...9bb Tror ikke det. Mannen så veldig moderne ut. Anonymkode: 84ce1...e8e
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #6 Skrevet 15. juni 2021 Det hender jeg begynner å drømme før jeg sovner, når jeg har slitt med å sovne noen timer. Men da veit jeg at da kan jeg endelig slappe av, for da sovner jeg vanligvis fort. Anonymkode: f9fd5...57f 4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #7 Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei jeg fikk ikke sove. Var oppe og gikk masse. Jeg sov i dag tidlig i et par timer, ca. Anonymkode: 84ce1...e8e Så du så fyren med krøller når du var oppe og gikk? Anonymkode: 24418...2cb
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #8 Skrevet 15. juni 2021 Det er bare hjernen som leker. Fantasi. Anonymkode: 3da2b...dc8 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #9 Skrevet 15. juni 2021 Tankekjør uten indre dialog. Går på medisiner for det. Anonymkode: 5fae7...3af
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #10 Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Så du så fyren med krøller når du var oppe og gikk? Anonymkode: 24418...2cb Nei, Jeg så ikke noe i rommet, men i hodet når jeg ikke sov. Og så lurte jeg på om det var vanlig. Anonymkode: 84ce1...e8e 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #11 Skrevet 15. juni 2021 Gratulerer, du har nok begynt å utvikle dine evner som clairvoyant. Slik startet det for meg i alle fall, men under meditasjon. Du vil kanskje merke at du kan hente ut mye informasjon fra hvert syn, selv når de bare varer i et halvt sekund, og da mener jeg info som ikke er i bildet du ser, men info som omhandler situasjonen du får et bilde fra. Nå er dette en stund siden for meg, og jeg får opp lange detaljerte bilder når jeg treffer mennesker. Hver gang jeg nevner synene jeg får til dem jeg treffer, blir de sjokkert eller i vantro, fordi det er så nøyaktig og korrekt. Jeg har fremdeles til gode å oppleve noen som ikke blir overrasket over treffsikkerheten, og jeg har nå hatt disse i over fire år. Noen ganger får jeg informasjon om utroskap, dopbruk, sykdom, stjeling, voldelige forhold etc.. Disse synene nevner jeg ikke, med mindre de spør meg direkte om hva som kommer opp. Jeg arbeider ikke med det, fordi jeg elsker jobben jeg allerede hadde, men kunne godt tenkt meg dette som en pensjonisthobby når den tid kommer Det kan virke skremmende i starten, men med trening blir det et veldig godt verktøy å ha i det daglige! Jeg vet for eksempel alltid hvem jeg kan stole på og hvem jeg ikke kan stole på, etter å ha hilst på dem i et par sekunder. Anonymkode: f9862...a98 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #12 Skrevet 15. juni 2021 Jeg har det slik ganske ofte! Men forteller jeg samboeren dette, så sier han at jeg sov de gangene jeg ikke var oppe og gikk (han våkner veldig lett og legger seg oftest senere enn meg). Noen ganger har jeg til og med snorket. Jeg har IKKE ant at jeg har sovet, jeg har vært på vandring rundt i huset disse søvnløse nettene, spist, tissa, ligget timevis og stirra ut i intet, med masse bilder (eller, jeg ser alltid "filmer" i hodet, ingenting kan stå stille som i et bilde), men så har jeg da altså sovet også, uten å vite det. Kanskje er det ikke dette du opplevde, men er det helt umulig? Anonymkode: 05f2a...297 3
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #13 Skrevet 15. juni 2021 14 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg har det slik ganske ofte! Men forteller jeg samboeren dette, så sier han at jeg sov de gangene jeg ikke var oppe og gikk (han våkner veldig lett og legger seg oftest senere enn meg). Noen ganger har jeg til og med snorket. Jeg har IKKE ant at jeg har sovet, jeg har vært på vandring rundt i huset disse søvnløse nettene, spist, tissa, ligget timevis og stirra ut i intet, med masse bilder (eller, jeg ser alltid "filmer" i hodet, ingenting kan stå stille som i et bilde), men så har jeg da altså sovet også, uten å vite det. Kanskje er det ikke dette du opplevde, men er det helt umulig? Anonymkode: 05f2a...297 Føler det fullstendig ekte og super detaljert når du tenker tilbake på alt du gjør når du vandrer rundt i huset i slike drømmer? Eller er det litt blurry i tankene etterpå, slik som drømmer som oftest er? Anonymkode: f9862...a98
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #14 Skrevet 15. juni 2021 48 minutter siden, AnonymBruker said: Gratulerer, du har nok begynt å utvikle dine evner som clairvoyant. Slik startet det for meg i alle fall, men under meditasjon. Du vil kanskje merke at du kan hente ut mye informasjon fra hvert syn, selv når de bare varer i et halvt sekund, og da mener jeg info som ikke er i bildet du ser, men info som omhandler situasjonen du får et bilde fra. Nå er dette en stund siden for meg, og jeg får opp lange detaljerte bilder når jeg treffer mennesker. Hver gang jeg nevner synene jeg får til dem jeg treffer, blir de sjokkert eller i vantro, fordi det er så nøyaktig og korrekt. Jeg har fremdeles til gode å oppleve noen som ikke blir overrasket over treffsikkerheten, og jeg har nå hatt disse i over fire år. Noen ganger får jeg informasjon om utroskap, dopbruk, sykdom, stjeling, voldelige forhold etc.. Disse synene nevner jeg ikke, med mindre de spør meg direkte om hva som kommer opp. Jeg arbeider ikke med det, fordi jeg elsker jobben jeg allerede hadde, men kunne godt tenkt meg dette som en pensjonisthobby når den tid kommer Det kan virke skremmende i starten, men med trening blir det et veldig godt verktøy å ha i det daglige! Jeg vet for eksempel alltid hvem jeg kan stole på og hvem jeg ikke kan stole på, etter å ha hilst på dem i et par sekunder. Anonymkode: f9862...a98 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 🤣 Ikke mat folk med sånt piss, takk. Anonymkode: 5ffbb...fd6 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #15 Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Føler det fullstendig ekte og super detaljert når du tenker tilbake på alt du gjør når du vandrer rundt i huset i slike drømmer? Eller er det litt blurry i tankene etterpå, slik som drømmer som oftest er? Anonymkode: f9862...a98 Jeg kjennes hundre prosent våken. Anonymkode: 05f2a...297
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #16 Skrevet 15. juni 2021 Da jeg var barn hadde jeg drømmer om Lauritz. Han hadde krøllete år, og var ung voksen da. Som 35 åring møttes vi og ble kollegaer. Slikt skjer. Anonymkode: 092c9...92a 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #17 Skrevet 15. juni 2021 Det er for så vidt ikke helt uvanlig å hallusinere litt om man har vært våken lenge og er veldig trøtt. Anonymkode: 942e8...1bf
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #18 Skrevet 15. juni 2021 Det er da helt normalt å ha en masse forskjellige bilder og tanker i hodet når man prøver å sove. Hvorfor skal alt bety noe. Anonymkode: 8f7ca...f15
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #19 Skrevet 15. juni 2021 4 hours ago, AnonymBruker said: Jeg kjennes hundre prosent våken. Anonymkode: 05f2a...297 Da er det nok astral projecting du opplever - neste gang, forsøk å tenke på et helt annet sted, dine foreldres hus eller et eller annet sted som du kjenner godt, så vil du mest sannsynlig forflytte deg dit med det samme eller forsøk å begynne å fly! Det er en deilig følelse og min favoritt Anonymkode: f9862...a98 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #20 Skrevet 15. juni 2021 Det kan høres ut som om hjernen fin produserte dmt og satte deg i en tilstand mellom drøm/våken. Du trenger nok ikke å være redd. Anonymkode: d6aa9...c6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå