Gå til innhold

barneomsorgsattest, IVF danmark eller norge

Bluemoond

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som har prøvd IVF etter barneomsorgsattest kravet kom, og har noe på rullebladet sitt? Jeg og mannen min ønsker oss sårt et barn, og har ikke klart dette naturlig da jeg ikke har eggledere grunnet tidligere kreftssykdom. Han har på sitt rulleblad blitt tatt for narkotika for 8 år siden (han var 18 år og røyket marijuana, samt en slosskamp i fylla) er veldig bekymret over å bli nektet IVF grunnet feil som ble gjort i ungdomsårene, som han angrer sårt på. Vi drikker ikke lenger noe alkohol og på en narkotikatest hadde vi begge vår helt rene. Men med så mye tidligere motgang som følge av kreftssykdom vet jeg ikke om jeg klarer å sitte på et legekontor og få fortalt at vi ikke er egnet som foreldre, og derreter bli sendt videre til et "høyere hold" som skal dømme oss som mennesker. Kjenner jeg blir kvalm og deprimert bare av tanken. 

Eventuelt lurer vi på å reise til danmark for IVF, og lurer på om det er noen klinikker som er å anbefale, og om de kommer til å ville vite hvorfor vi ikke valgte å gjøre dette i norge og kan nekte oss på samme grunnlag? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg tror ikke at din manns rulleblad vil bli et problem. 

Fordelen med å gjøre det i Norge er at dere får dekket 3 forsøk.

Dersom dere går for Danmark har jeg hørt mye bra om Maigaard i Århus. 

Anonymkode: 98ae3...1ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...