Fru Bjørg Skrevet 15. juni 2021 #1 Del Skrevet 15. juni 2021 Hvorfor kan jeg ikke være anonym? Er det fordi jeg er ny? Hvis det er fordi jeg er ny, hvor lenge må jeg vente før jeg ikke er ny lenger? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest byråkrati Skrevet 15. juni 2021 #2 Del Skrevet 15. juni 2021 Du kan ikke være anonym i alle underforum Hadde vært interessant om der var straff på kg der man ikke fikk bruke ab-funksjon en periode om man hadde for mange regelbrudd/ ble tatt for trolling 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 15. juni 2021 #3 Del Skrevet 15. juni 2021 Hei Det er som @byråkrati skriver over her, at enkelte underforum er stengt for å bruke anonymbruker, det gjelder disse rommene: - Hele rampelyset - Finn en venn - Ris og Ros - Aktuelle saker og politikk - Koronavirus - Sosial prat & Humor Ellers er det ingen begrensing på øvrige rom, om hvem som kan bruke anonymbruker eller når de kan gjøre det. Opplever du problemer med bruk av anonymbruker på noen andre rom enn de som er nevnt over? - Matas, mod. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Bjørg Skrevet 15. juni 2021 Forfatter #4 Del Skrevet 15. juni 2021 Matas skrev (4 minutter siden): Hei Det er som @byråkrati skriver over her, at enkelte underforum er stengt for å bruke anonymbruker, det gjelder disse rommene: - Hele rampelyset - Finn en venn - Ris og Ros - Aktuelle saker og politikk - Koronavirus - Sosial prat & Humor Ellers er det ingen begrensing på øvrige rom, om hvem som kan bruke anonymbruker eller når de kan gjøre det. Opplever du problemer med bruk av anonymbruker på noen andre rom enn de som er nevnt over? - Matas, mod. Takk for svar! Dette hjalp virkelig. : D 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå