Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som bruker det? Den legger automatisk til noen kroner når man bruker kortet virker det som. Men er det god rente på det som blir satt inn?

Anonymkode: 8ff97...1f2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du snakker DNB, selvfølgelig er det ikke god rente...😂 

Anonymkode: 916e3...de8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke morsomt å spare uten rente. Sånne produkter markedsføres mot samme folk som synes det er stas å spare ved å betale inn ekstra skatt og få den tilbake rentefritt i juni.

Anonymkode: 73580...a3d

• Liker 3
Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg har et tilsvarende system i min bank der det trekkes et selvbestemt beløp hver gang jeg bruker kort. Det jeg gjør er at hver gang den kontoen overskriver et visst beløp overfører jeg dette til en annen spareform.

Jeg har ikke 5 sifrede beløp som kan settes av til sparing hver måned. Men jeg har flere spareprosjekter - lang og kort horisont - som jeg setter inn penger på.

Ikke har jeg energi til å drive aktiv trading heller.

Jeg anser småsparingen som et av mange bidrag til å sette av penger til ulike formål.

Jeg er en av de som ønsker meg et lavt overskudd i skatt hvert år - dvs. at det blir noen få kroner igjen fremfor restskatt. Jeg blir sur hvis jeg går mange tusen i pluss.

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nei, det er ikke morsomt å spare uten rente. Sånne produkter markedsføres mot samme folk som synes det er stas å spare ved å betale inn ekstra skatt og få den tilbake rentefritt i juni.

Anonymkode: 73580...a3d

🤣🤣

AnonymBruker
Skrevet

Hittil i år jeg fått 0,- i renter på min dnb-konto og da er ikke inflasjon på minst 5% tatt inn.

Så ikke så "morsomt".

Anonymkode: 8c66e...fbd

AnonymBruker
Skrevet

Du sparer mer på å ikke dra kortet enn å spare noen kroner når du drar kortet.

Anonymkode: f9b09...9ce

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...