AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #1 Del Skrevet 14. juni 2021 Jeg har akkurat kjøpt meg sparkesykkel (ikke elektrisk). Har lyst å bruke den, men hvordan parkere den?? Hvordan låse den sikrest mulig? Kan man ta den med inn på kjøpesenter/butikker dersom man triller den ved siden av seg eller slår den sammen og bærer den? Anonymkode: 8f5f6...838 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #2 Del Skrevet 15. juni 2021 Kjøp deg en sykkellås. Kjøpesentre og butikker vil ikke ha inn sparkesyklene. Anonymkode: c20f5...9c9 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #3 Del Skrevet 15. juni 2021 Hunder, sykler, sparkesykler og lignende tar man selvsagt ikke inn på kjøpesentre. Førerhund blir noe annet, vet jo det er kg så det må vel presiseres. Du låser sparkesykkelen ute. Anonymkode: e0441...8a7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #4 Del Skrevet 15. juni 2021 4 minutter siden, AnonymBruker said: Hunder tar man selvsagt ikke inn på kjøpesentre. Anonymkode: e0441...8a7 Kan man ta med dem inn i matbutikker, apotek og lignende? Anonymkode: 2dbcb...8d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #5 Del Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Kan man ta med dem inn i matbutikker, apotek og lignende? Anonymkode: 2dbcb...8d4 Nei? (så lenge det ikke er førerhund det er snakk om) Og små veskehunder er ikke unntatt fordi de er små. Anonymkode: 90bf7...8b2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2021 #6 Del Skrevet 19. juni 2021 Jobber i dagligvare. Har ingenting imot de som tar med sparkesykkelen inn i butikken så lenge de ikke kjører på den. Vi gir også beskjed til syklister om at de kan parkere i nærheten av kassen da det er bedre videoovervåkning der. Ikke så lenge siden en kunde ble frastjålet en el sykkel utenfor butikken dessverre utenfor våre kamera. Ganske kjipt. Anonymkode: 3dad0...88e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2021 #7 Del Skrevet 23. juni 2021 Jeg triller mitt løpehjul inne i butikker rett som det er! Har aldri blitt tilsnakket fordi jeg har det med meg! Anonymkode: 6d9ba...02c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 27. juni 2021 #8 Del Skrevet 27. juni 2021 På kjøpesenteret i sentrum her er det ikke lov med sparkesykkel. Det skjønner jeg veldig godt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2021 #9 Del Skrevet 28. juni 2021 Du kan ta den med overalt om du klapper den sammen, ikke noe problem Anonymkode: 75d97...939 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå