AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #21 Skrevet 15. juni 2021 Bare pretensiøse mennesker liker ikke majones. Resten av oss liker det😄 Anonymkode: ee60d...c4e
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #22 Skrevet 15. juni 2021 Majones er nyyyyyyyyydelig til et rekesmørbrød med sitron på. Nyyyyyyyyyyyydeeeliiiiig. Noen liker majones på alt. Makrell i tomat, salami, ehm, alt. Anonymkode: 8f75f...d4c 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #24 Skrevet 15. juni 2021 Folkens! Spørsmålet er ikke hva du synes om majones, men hva du SYNTES om majones, altså før! Jeg liker majones i dag, men før SYNTES jeg ikke noe om det. Fettete, unødvendig, ikke spesielt godt, tenkte jeg, så jeg hadde det aldri på noe som helst. Anonymkode: 07c1f...d8d 5
TinaEmilie98 Skrevet 15. juni 2021 #25 Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Elsker det! Men etter jeg fikk en wake-up call i hvor mye kalorier det er i majones så utgår det😅 Anonymkode: c0144...6cb Er det så mye kalorier i majones da?
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #26 Skrevet 15. juni 2021 1 minutt siden, TinaEmilie98 said: Er det så mye kalorier i majones da? Slankegærningene synes det er mye kalorier i alt. De spiser bare ruccola og eggehviter. Anonymkode: cbf69...1e4 10
pappa messi Skrevet 15. juni 2021 #27 Skrevet 15. juni 2021 Jeg syntes det er veldig godt! I hvert fall med reker🦐, Makrell i tomat🍅🐟 og Avokado🥑. 😋
TinaEmilie98 Skrevet 15. juni 2021 #28 Skrevet 15. juni 2021 (endret) AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Slankegærningene synes det er mye kalorier i alt. De spiser bare ruccola og eggehviter. Anonymkode: cbf69...1e4 Sant 😂 Jeg driter egentlig i hvor my kalorier det er… Jeg elsker majones, mye majones! Må alltid ha majones! Endret 15. juni 2021 av TinaEmilie98 1
Munchlax Skrevet 15. juni 2021 #29 Skrevet 15. juni 2021 Noen tynne striper er godt på reker og på tomat, men er ikke så glad i mye om gangen. Dattera mi spiser majones som eneste pålegg på skiva. Gjerne et skikkelig tykt lag. Om hun hadde fått lov, kunne hun gjerne stukket et sugerør rett i majonesposen og slurpet den i seg som Capri Sonne😅🤢 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #30 Skrevet 15. juni 2021 Majones er supergodt! 😋😋😋 Liker det dessverre på omtrent alt av pålegg! 😅 Makrell i tomat med majones, mmmm🤩 Anonymkode: 90d4e...332 2
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #31 Skrevet 15. juni 2021 Jeg likte ikke majones før, men nå elsker jeg det! Bruker det på alt, til og med pizza 😅 Anonymkode: fcfdc...dfd 1
TinaEmilie98 Skrevet 15. juni 2021 #32 Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg likte ikke majones før, men nå elsker jeg det! Bruker det på alt, til og med pizza 😅 Anonymkode: fcfdc...dfd Majones på pizza er digg! Og på pommes frites 😍
Hoppetaujenta Skrevet 15. juni 2021 #33 Skrevet 15. juni 2021 Veldig godt på veldig mange påleggstyper. Peppes hadde en gang en pizza som også inneholdt majones og den var veldig god. Kjøleskapskalde majonessalater = himmelen nær! Lettmajones gir ikke så mye løft, så hvis jeg kjøper så blir det skikkelig majo og ordentlig Hellmanns litt skarpere er den aller beste - til nå. 1
Kniv & gaffel Skrevet 15. juni 2021 #34 Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Folkens! Spørsmålet er ikke hva du synes om majones, men hva du SYNTES om majones, altså før! Jeg liker majones i dag, men før SYNTES jeg ikke noe om det. Fettete, unødvendig, ikke spesielt godt, tenkte jeg, så jeg hadde det aldri på noe som helst. Anonymkode: 07c1f...d8d Jeg har alltid lkt majones! Som liten var favorittpålegget salami med majones, men fordi jeg var overvektig fikk jeg det ikke så ofte.
TinaEmilie98 Skrevet 15. juni 2021 #35 Skrevet 15. juni 2021 Kniv & gaffel skrev (4 timer siden): Jeg har alltid lkt majones! Som liten var favorittpålegget salami med majones, men fordi jeg var overvektig fikk jeg det ikke så ofte. Jeg har alltid likt majones jeg og! Favoritten som barn var baconpostei eller fleskepølse med masse majones på, eller eggesalat med salami på. Var overvektig jeg og, men heldigvis ingen som nekta meg majones av den grunn! 1
Turkis Sau Skrevet 15. juni 2021 #37 Skrevet 15. juni 2021 TinaEmilie98 skrev (6 timer siden): Er det så mye kalorier i majones da? 679 kcal pr 100 g på Mills original, så ganske mye mer enn i sjokolade! Men digg er det jo, skal ikke nekte for det😁 1
TinaEmilie98 Skrevet 15. juni 2021 #38 Skrevet 15. juni 2021 Turkis Sau skrev (2 timer siden): 679 kcal pr 100 g på Mills original, så ganske mye mer enn i sjokolade! Men digg er det jo, skal ikke nekte for det😁 Jaja… Bekymrer ikke meg 😂 Kalorier her og kalorier der… Viktig å kose seg! Feit er man uansett 😂
jukkapalme Skrevet 15. juni 2021 #39 Skrevet 15. juni 2021 Turkis Sau skrev (2 timer siden): 679 kcal pr 100 g på Mills original, så ganske mye mer enn i sjokolade! Men digg er det jo, skal ikke nekte for det😁 Veldig kaloririkt, ja, men de færreste spiser vel 100 gram på en gang? Vet ikke hvor mye en sånn liten stripe veier jeg, men er ikke så mange grammene? 100 gram sjokolade, derimot er ikke noe problem å sluke! Jeg liker majones, men kun i små doser. Syns det er godt med en liten stripe på ukrydret kjøttpålegg. Er pålegget krydret er det nok smak fra før, syns jeg, så da trenger jeg ikke majones. Liker også diverse påleggsalater som eggesalat og krepsesalat.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #40 Skrevet 15. juni 2021 jukkapalme skrev (7 minutter siden): Veldig kaloririkt, ja, men de færreste spiser vel 100 gram på en gang? Vet ikke hvor mye en sånn liten stripe veier jeg, men er ikke så mange grammene? 100 gram sjokolade, derimot er ikke noe problem å sluke! Jeg liker majones, men kun i små doser. Syns det er godt med en liten stripe på ukrydret kjøttpålegg. Er pålegget krydret er det nok smak fra før, syns jeg, så da trenger jeg ikke majones. Liker også diverse påleggsalater som eggesalat og krepsesalat. 5 g Coop lett majones (aka en «Z» på en brødskive😂) er 19 kalorier Anonymkode: d13be...5ac
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå