Gå til innhold

Noen som har lyst å bytte hus i sommer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uansett hva det er. Norgesferie. Send pm for interesse. Jeg har hus/hage sentralt på vestlandet.  

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Finnes det ikke en nettside for sånt? Jeg har lett etter sånne tilbud. Nå har jeg planer for ferien, men hadde vært så fint om folk bare kunne byttet bolig, vi hadde spart så mye penger fremfor å betale for Airbnb, hotell ol.! 😄 

Anonymkode: 2d5d2...c3f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Finnes det ikke en nettside for sånt? Jeg har lett etter sånne tilbud. Nå har jeg planer for ferien, men hadde vært så fint om folk bare kunne byttet bolig, vi hadde spart så mye penger fremfor å betale for Airbnb, hotell ol.! 😄 

Jeg aner ikke. Men kunne tenkt meg dette jeg og. 0 i boutgifter🥳

Anonymkode: 5af71...e68

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Jo men de er DYRE. 

Anonymkode: d7427...e8a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skulle gjerne vært med, men så har vi litt møbler og sånt vi er redd for. 

Anonymkode: d7427...e8a

Skrevet

Hadde vert morsomt å bodd i et annet hus/leilighet i et annet nabolag noen dager😊

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg skulle godtatt det, hadde våre to soverom vært avlåst og kun gjesterommet vært i bruk. Jeg hadde ikke taklet at fremmede hadde sovet i sengen min.

Anonymkode: 0b4df...625

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...