Gå til innhold

RAGNAROK

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ingen tråd om Ragnarok her?

Hva synes dere om serien? 

Anonymkode: 39259...3bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liker den godt. 

Synes dog historien rundt Jutul-familien er litt uklar. Er de ikke foreldre/barn?

Skrevet

Likte den jeg også. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker den også, men mest fordi jeg er fra samme området den er lagt til Odda (Edda). Ser derfor mest for å se på kjente steder. Men synes likevel at historien er litt artig og til tider spennende. 

Anonymkode: f12c5...e44

AnonymBruker
Skrevet

FOR ein vakker natur ❤️ 

Anonymkode: bead8...839

Skrevet

Kommer det en sesong 2?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes at manus er skikkelig dårlig og den fremstår veldig ujevnt i replikker og handling. Irriterende for det er uutnyttet potensiale her. Men men, jeg ser jo på allikevel. 

Anonymkode: 40f0c...917

AnonymBruker
Skrevet

Usannsynlig dårlig dialog, og skuespillerprestasjonene er håpløse og platte. Det holder ikke å bare hanke inn 3-4 tvilsomme skuespillere fra Skam, et par middels kjente skuespillere og gi Bjørn Sundquist en bitteliten rolle.. Det blir ikke automatisk kvalitet.. 

Anonymkode: 5c91b...2fe

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
neon_sun skrev (11 timer siden):

Kommer det en sesong 2?

Sesong 2 har allerede kommet :)

Anonymkode: f5088...b80

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Sesong 2 har allerede kommet :)

Anonymkode: f5088...b80

😱 Hurra! Passer bra i serietørke. 

Skrevet

Ser den på grunn av Odda ungdomsskule (Edda vgs) og Bjørg salongen som har vært frisørsalong der siden 80-årene. 
litt dårlig dialog og scener som ikke unytter potensialet sitt. Norske produksjoner har en tendens til å være 0 eller 100 uten særlig oppbygging. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
IDGAF skrev (På 14.6.2021 den 23.42):

Liker den godt. 

Synes dog historien rundt Jutul-familien er litt uklar. Er de ikke foreldre/barn?

Nei de er 4 jotner som har holdt sammen i 3000 år og bytter på rollene ved å bruke magi

Anonymkode: beeed...59a

AnonymBruker
Skrevet
42 minutter siden, Minitroll said:

Ser den på grunn av Odda ungdomsskule (Edda vgs) og Bjørg salongen som har vært frisørsalong der siden 80-årene. 
litt dårlig dialog og scener som ikke unytter potensialet sitt. Norske produksjoner har en tendens til å være 0 eller 100 uten særlig oppbygging. 

Det er en dansk produksjon, med dank manus og regi, bare med norsk setting og skuespillere. Jeg merker at det er litt off. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Det er en dansk produksjon, med dank manus og regi, bare med norsk setting og skuespillere. Jeg merker at det er litt off. 

Ok, visste ikke dette. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Nei de er 4 jotner som har holdt sammen i 3000 år og bytter på rollene ved å bruke magi

Anonymkode: beeed...59a

Så Fjor og Sara spiller ektepar annenhvert bytte? 

Jeg synes også maktforholdet mellom barn og foreldre virker veldig «satt», blir det endret annenhver gang? Kan liksom ikke se for meg Vidar bli styrt av Fjor. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...