Gjest gjest1 Skrevet 7. november 2005 #61 Del Skrevet 7. november 2005 Take a walk on the wild side.. Er du fornøyd med deg selv slik du er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kallamilla Skrevet 7. november 2005 #62 Del Skrevet 7. november 2005 Don't you wish a girlfriend was hot like me? Don't you wish a girlfriend was wrong like me? Dont cha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kallamilla Skrevet 7. november 2005 #63 Del Skrevet 7. november 2005 Ups! Glemte spørsmålet: Har du bil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zim-zum Skrevet 7. november 2005 #64 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) Little red Corvette Har du et feriested du liker spesielt godt? Endret 7. november 2005 av Zim-zum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kallamilla Skrevet 7. november 2005 #65 Del Skrevet 7. november 2005 Vil te Bergen vil te Bergen med det samme der har vi det som fisken i vanne'.... Hva liker du best å gjøre på en fredagskveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zim-zum Skrevet 7. november 2005 #66 Del Skrevet 7. november 2005 Fredagskveld og ungdomstid i Trøndelag, du slette tid! Med ei halv ei på lomma... Har du barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 7. november 2005 #67 Del Skrevet 7. november 2005 Orker ikke gidder ikke passermække rakerække.... Bor du i by? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zebb Skrevet 7. november 2005 #68 Del Skrevet 7. november 2005 Gøy på landet, gøy på landet, sånnt no hakke vi i by´n... Er du gift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kallamilla Skrevet 7. november 2005 #69 Del Skrevet 7. november 2005 love is in the air.... liker du å danse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Belle~ Skrevet 7. november 2005 #70 Del Skrevet 7. november 2005 dancing queen Har du barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kallamilla Skrevet 7. november 2005 #71 Del Skrevet 7. november 2005 Min beibi dro av sted, hun dro av sted... Sammen med de ekle guttene hun spiller med (De Lillos) Er du trøtt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Belle~ Skrevet 7. november 2005 #72 Del Skrevet 7. november 2005 (endret) jeg trenger en å sovne med, så får jeg en å våkne med. (Eggum) Regner det? Endret 7. november 2005 av Rain Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy Skrevet 7. november 2005 #73 Del Skrevet 7. november 2005 It's raining men.... HALLELUJA! Er du kald? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Belle~ Skrevet 7. november 2005 #74 Del Skrevet 7. november 2005 baby it's cold outside. Er du forelsket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aquarius Skrevet 7. november 2005 #75 Del Skrevet 7. november 2005 last christmas I gave you my heart, but the very next day you gave it away Liker du fotball? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zim-zum Skrevet 8. november 2005 #76 Del Skrevet 8. november 2005 (endret) Noen ganger er det ålreit, noen ganger er det ålreit, noen ganger er det heeelt ålreit. Hva ønsker du deg til jul? Endret 8. november 2005 av Zim-zum Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kallamilla Skrevet 9. november 2005 #77 Del Skrevet 9. november 2005 I'm dreaming of a white cristmas....(og litt til ) Husker du den første kjæresten din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~Belle~ Skrevet 9. november 2005 #78 Del Skrevet 9. november 2005 Min første kjærlighet, gjorde mer for meg enn du noen gang kan forestille deg. Min største kjærlighet, ga jeg bort til deg, det fantes bare en av deg for meg. Føler du deg som en heldig person? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kallamilla Skrevet 10. november 2005 #79 Del Skrevet 10. november 2005 I should be so lucky. Lucky, lucky, lucky... Lengter du etter noen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. november 2005 #80 Del Skrevet 10. november 2005 Tänk alla famnar jag lämnat av längtan till dig, för jag trodde att du fanns och väntade mig. Ja, alla dagar jag vandrat så sorgsen och trött, för att möta den vackraste mänska jag nånsin mött. Føler du deg som en heldig person? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå