CeeCee Skrevet 11. mai 2007 #281 Del Skrevet 11. mai 2007 I was born in Puerto Rico We came here when I was a child Before I reached the age of sixteen I was running with the gang and we were wild Hva gjør du kjeder deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 11. mai 2007 #282 Del Skrevet 11. mai 2007 Talking on the phone (talking on the phone) Gotta get your own (you gotta get your own man) Leave my man alone (and leave my man alone) Callin' him on the phone (Talking on the phone, Justin Timberlake ft Kelly & Missy) Har du dyr? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 11. mai 2007 #283 Del Skrevet 11. mai 2007 you ain't nothing but a hound dog crying all the time you ain't nothing but a hound dog crying all the time well, you ain't never caught a rabbit and you ain't no friend of mine skal du ut og feste i helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 11. mai 2007 #284 Del Skrevet 11. mai 2007 You've got to work hard, you've got to work hard If you want anything at all You've got to work hard, you've got to work hard If you want anything at all Nothing comes easy And that's a fact Nothing comes easy But a broken back Har du spist is idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 11. mai 2007 #285 Del Skrevet 11. mai 2007 you are as cold as ice you're willing to sacrifice our love you're as cold as ice someday you'll have to pay the price i know har du en yndlingssang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tanita Skrevet 11. mai 2007 #286 Del Skrevet 11. mai 2007 Calling all angels I need you near to the ground I miss you dearly Can you hear me on your cloud? (Lenny Kravitz) Gleder du deg til sommeren? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 11. mai 2007 #287 Del Skrevet 11. mai 2007 jeg sitter her på skjæret og ser utover havet en sommerdag i ferien min i sommer skal jeg surfe, stå på vannski og bade ja, denne sommeren skal bli fin si meg har du det bra ja, takk skal du ha jeg har det bedre enn de fleste her til stede jeg smiler og er glad..... ... liker du smykker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 12. mai 2007 #288 Del Skrevet 12. mai 2007 Tiffany's! Cartier! Black Starr! Frost Gorham! Talk to me Harry Winston. Tell me all about it! There may come a time When a lass needs a lawyer, But diamonds are a girl's best friend.... Liker du båtlivet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 12. mai 2007 #289 Del Skrevet 12. mai 2007 i am sailing i am sailing home again cross the sea i am sailing stormy waters to be near you to be free spiser du mye søtsaker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 12. mai 2007 #290 Del Skrevet 12. mai 2007 Lollipop, lollipop Oh, lolli- lolli- lolli Lollipop, lollipop Oh, lolli- lolli- lolli Lollipop! Har du noengang vært i havsnød? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hufse-tufsa Skrevet 13. mai 2007 #291 Del Skrevet 13. mai 2007 i'm drowning not waving i'm drowning not waving i'm drowning not waving this ain't stupid girl talk drowning not waving falling not faking drowning not just waving har du eksamen snart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Smith Skrevet 25. januar 2009 #292 Del Skrevet 25. januar 2009 Life is like a school no applications just pick your class no matter how smart, any old fool is accepted and there's no exams to pass hvilken person (levende eller død) skulle du ønske du fikk møte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå