Gjest Karin28 Skrevet 30. januar 2006 #201 Del Skrevet 30. januar 2006 Nothin makes me more happy than to know That I have such a close friend... Hva gjør deg sint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Within my guitar Skrevet 31. januar 2006 #202 Del Skrevet 31. januar 2006 How could you touch something, so innocent and pure,obscure How could you get satisfaction from the body of a child You're vile, sick. It's true what people say: God protect the ones who help themselves in their own way And I often wondered to myself: Who protects the ones who can't protect themselves? Fee fi fo. The Cranberries. Hva føler du når du ser din nærmeste inn i øynene? B. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 1. februar 2006 #203 Del Skrevet 1. februar 2006 Jeg føler kjærlighet og passion There’s a breeze in the air. There are stars in the sky. And I’m sure that there’s bound to be a reason Why we are here. But for now we will wonder at the evening sky. (BeautifulNights) Hva tenker du på...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jeanette Skrevet 2. februar 2006 #204 Del Skrevet 2. februar 2006 (endret) hver gang jeg drar her fra tenker du på meg da?for aldri i livet har jeg tenkt til å reise i fra deg. hva jobber du med Endret 20. mars 2006 av jeanette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 10. mai 2006 #205 Del Skrevet 10. mai 2006 Omtrent som i sangen: Gamle ugle sitter i et tre Og hun passer på og følger med Og hun lurer nok på hvem det er...... Hvordan har du det i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 10. mai 2006 #206 Del Skrevet 10. mai 2006 "allright now baby it`s allright now" sover du godt om natta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shadowlyn Skrevet 10. mai 2006 #207 Del Skrevet 10. mai 2006 "allright now baby it`s allright now" sover du godt om natta? ← You got me tossing and turning, can't sleep at night. Hva skal du i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jeanette Skrevet 11. mai 2006 #208 Del Skrevet 11. mai 2006 kjøre e6 den strakasteveien, hva synes du om klasseforstanderen din fra 1klasse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fuerza Skrevet 11. mai 2006 #209 Del Skrevet 11. mai 2006 ...Isn't she lovely? Hva er det beste med dagen i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. mai 2006 #210 Del Skrevet 11. mai 2006 I'm walking on sunshine... Hva skal du gjøre i sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugla Skrevet 11. mai 2006 #211 Del Skrevet 11. mai 2006 Gå omkring i solen, synge på en solskinns-sang... Noe du liker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jeanette Skrevet 12. mai 2006 #212 Del Skrevet 12. mai 2006 i like to move it move it,i like to move it move it. har du planer for pinsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chans Skrevet 14. mai 2006 #213 Del Skrevet 14. mai 2006 She's getting kicked out of school 'cause she's failing (forhåpentligvis ikke, da.) Hva synes du om... eh... tja, reality-serier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest d'Arc Skrevet 14. mai 2006 #214 Del Skrevet 14. mai 2006 God dag, god dag. Dette her er meterologisk institutt, vi må melde om at regnet snart tar slutt, og det blir sol, sol, sol Hva har du som ikke jeg har? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. mai 2006 #215 Del Skrevet 14. mai 2006 I've got erection? Hva syns du om ari behn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jasmin Skrevet 14. mai 2006 #216 Del Skrevet 14. mai 2006 "You (Ari) say it best, when you say nothing at all." Hva liker du best med 17. mai? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest |H| Skrevet 14. mai 2006 #217 Del Skrevet 14. mai 2006 Søttende mai er jeg så gla i, moro jeg har fra morgen til kveld! Da er det så du, om vi er små du, er vi med likevel. Jeg roper hurra dagen så lang, synger for Norge mangen en sang. Og jeg, jeg kan du, elske mitt land du det skal du se en gang hva skal du ha på brødskiva ikveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jasmin Skrevet 14. mai 2006 #218 Del Skrevet 14. mai 2006 "I want candy, I want candy" (Bow wow wow) Hvilket dyr foretrekker du? Kaniner eller elefanter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest du Skrevet 16. mai 2006 #219 Del Skrevet 16. mai 2006 And if you go chasing rabbits And you know you're going to fall Tell'em a hookah smoking caterpillar Has given you the call Call Alice When she was just small (White Rabbit - Jeffersons Airplane) Når er planen for neste knull? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
My Skrevet 16. mai 2006 #220 Del Skrevet 16. mai 2006 Tonight, I'm gonna make it happen..... Tonight, I'm gonna put other things aside!!! Hva har du på deg i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå