Gå til innhold

Vanlig tannbørste vs elektrisk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vurderer å kjøpe meg elektrisk tannbørste. Erfaringer? Fungerer det bedre enn vanlig tannbørste?

Anonymkode: 7a8c8...12d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja Oral-B er mye mer effektivt enn vanlig tannbørste. Du slipper med to minutter også, mot fire minutter for vanlig tannbørste.

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Det er best med elektrisk tannbørste. Den fjerner belegget bedre.  Så styrer man jo bare tannbørsten fra tann til tann og lar den gjøre jobben.  Med vanlig tannbørste tar man oftere hardere i enn man tror når man pusser tennene og kan lettere få pusseskader.   Tannpussen skal være i 2 minutter uansett om det er elektrisk tannbørste eller vanlig tannbørste.  

Jeg jobber på tannklinikk :) 

Anonymkode: 3fa95...0fa

• Liker 3
Skrevet

Elektrisk er bedre! Verdt innvesteringen 😃 Og husk...

Bilderesultat for funny dentist memes

AnonymBruker
Skrevet

Jeg slet med å få bort belegg på de bakerste jekslene med vanlig tannbørste. Byttet til elektrisk, og jeg er helt kvitt det. Hadde ingen tannstein heller da jeg var hos tannlegen forrige uke, enda det var to år siden sist. Jeg har alltid hatt tannstein hvert bidige år. 

Anonymkode: 4de64...04a

• Liker 3
  • 1 måned senere...
Skrevet

Det er feil at man må bruke 2 minutter på manuell tannbørsting. Med manuell må man bruke 4 minutter, mens med elektrisk må man bruke 2 minutter.

AnonymBruker
Skrevet
Emet skrev (På 2021-6-23 den 21.24):

Elektrisk er bedre! Verdt innvesteringen 😃 Og husk...

Bilderesultat for funny dentist memes

:ler:

Anonymkode: 619a9...346

• Liker 1
Skrevet

Elektrisk er mye bedre. Masse penger å spare på tannlege med en slik investering. Trenger ikke kjøpe dyr tannbørste heller. 

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...