AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #1 Skrevet 14. juni 2021 Hvilken frisørkjede er du fornøyd med? Hva gjør at du er fornøyd med nettopp den kjeden/salongen? Dere som går til lærlinger, har dere fått inntrykk av at lærlingen i salongen har fått god oppfølging? Eller går dere til «selvstendige» salonger? Fortell gjerne om deres erfaringer. Feks. Hairport, Adam&Eva, Nikita, Föhn, osv. Jeg skal søke læreplass i frisørfaget nå. Siden jeg bor et godt stykke utenfor byen er det ikke mange salonger her jeg bor. Derfor må jeg søke meg inn på noen salonger i byen, og er da nysgjerrig på hvilke kjeder dere liker (Er selvfølgelig ikke det som avgjør hvor jeg skal søke læreplass, spør av ren nysgjerrighet) Anonymkode: fde79...ee7
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #2 Skrevet 15. juni 2021 Jeg klipper meg mye hos lærling - det begynte da jeg var student, og så har jeg bare fortsatt med det. Har generelt sett veldig godt inntrykk av Adam & Eva, det virker som om lærlingene får veldig god oppfølging. Har vært hos én Adam og Eva-salong og hos noen frittstående frisører der jeg har reagert på hvordan andre frisører i salongen snakket til lærlingen (nedlatende tone). Det ene stedet virket det som om daglig leder heller ville at lærlingen skulle drive med administrasjon og ryddeoppgaver enn å faktisk klippe hår. Ganske sjokkerende... Men Adam & Eva virker som om de er veldig rutinerte på dette med lærlinger. Jeg har ikke økonomi til å klippe meg hos «vanlig frisør», men er opptatt av å gå til steder der lærlingene behandles bra, og at de ikke bare er «gratis arbeidskraft» (men faktisk får opplæring). Så mitt tips er definitivt Adam & Eva! Anonymkode: f2740...7cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå