Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I kveld skal jeg se filmen, fikk "lov" å være med datteren min på 13 og hennes venninner.....

For min del er det Johnny Depp som trekker :wow:

Hadde egentlig tenkt å ta med niesene mine å se den, men da måtte det blitt dubbet versjon, og jeg kan ikke se for meg Johnny Depp med norsk tale liksom :overrasket:

Gleder meg i allefall :smile:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Premieren er nå fredag som kommer.

Skrevet

Det er førpremiærer nå i helga.

Skrevet

Jeg så den i går, og den er FANTASTISK!!! Johnny Depp blir bare bedre og bedre! :) Jeg gikk virkelig tilbake i barndommen igjen da jeg så den...

Skrevet
Det er førpremiærer nå i helga.

Åja :)

Gleder meg masse til å se den!

Skrevet

Johnny Depp og sjokolade er jo en fin blanding. ;)

Gjest Vindelspev
Skrevet
Johnny Depp og sjokolade er jo en fin blanding.  ;)

:enig_anim:

Legg merke til bevisst valg av jokke-nikkeren. :sjarmor:

Skrevet
:enig_anim:

Legg merke til bevisst valg av jokke-nikkeren. :sjarmor:

:ler:

Jeg kommer garantert til å se denne filmen. Jeg er en stor tilhenger av Johnny Depp... og sjokolade ;)

Skrevet

For meg hjelper det lite om Johnny Depp er med i filmen. Jeg er redd den skal være en nedtur uansett. Jeg ser filmen fordi barneboken er en av de beste historiene som er skrevet for barn og som oftest blir filmatiseringen skikkelig dårlig. Ville være bra om det ikke var sånn nå.

Skrevet

Gleder meg til å se den. Har tenkt å ta med tanteungen på 8 1/2 år. Vil den passe for henne?

Skrevet
For meg hjelper det lite om Johnny Depp er med i filmen. Jeg er redd den skal være en nedtur uansett. Jeg ser filmen fordi barneboken er en av de beste historiene som er skrevet for barn og som oftest blir filmatiseringen skikkelig dårlig. Ville være bra om det ikke var sånn nå.

Jeg ELSKER boka, og jeg ELSKET filmen! Filmen var helt lik de bildene jeg hadde i hodet mitt!

Skrevet

Enig med gjesten over, jeg elsket boka og elsker filmen :) Johnny Depp er jo helt genial i rollen! Og meja, tror filmen er midt i blinken for de på 8 år (og for oss litt eldre og :ler: ) Veldig underholdende feel-good film med masse farger og fantastiske visuelle scener :) Tim Burton er en genial mann!

Skrevet

Jeg elsker den originale filmen så jeg er redd for å bli skuffet over denne. Vil se den da.

Skrevet
Enig med gjesten over, jeg elsket boka og elsker filmen :) Johnny Depp er jo helt genial i rollen! Og meja, tror filmen er midt i blinken for de på 8 år (og for oss litt eldre og :ler: ) Veldig underholdende feel-good film med masse farger og fantastiske visuelle scener :) Tim Burton er en genial mann!

Ok, satser på det. Gleder meg til å se den :)

Skrevet

Dette var en ypperlig film. Johnny Depp spilte storslagent, og Tim Burton hadde klart å fange de aller fleste elementene i filmen. Glassheisen f.eks var akkurat slik jeg så den for meg da jeg var barn, Oompa-Loompaene var noe anderledes, men fortsatt geniale. Barna var litt modernisert, men ikke mye. De var vel bevarte i filmen, i forhold til boken.

Nei, dette er og blir en stor film. Jeg likte den! :D

Skrevet

Filmen var råbra, og Johnny Depp spilte veldig bra. Anbefales sterkt....

Skrevet

Så den i London for noen uker siden, og den er veldig bra! Nå er det lenge siden jeg leste boka, men jeg koste meg skikkelig. Veldig bra, anbefales!!!

Catzy

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...