Gjest ABM Skrevet 14. juni 2021 #1 Skrevet 14. juni 2021 Hva er det kvinner ikke forstår om menn og omvendt? Er den menneskelige biologien uforenlig med lengre forhold eller stiller kanskje kvinner umulige krav til oss enkle menn?
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #2 Skrevet 14. juni 2021 Et bedre spørsmål er vel hvorfor så mange av oss er sammen i årevis eller tom livet ut. Hva gjør vi rett? Anonymkode: 3835b...825 8
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #3 Skrevet 14. juni 2021 Fordi kvinner ikke er avhengige av menn lenger så det er lettere å gjøre det slutt og prøve noen andre. Før så mistet kvinnene alt inkludert ryktet sitt om de ble skilt. Anonymkode: 04fe3...f98 5
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #4 Skrevet 14. juni 2021 ABM skrev (5 minutter siden): Hva er det kvinner ikke forstår om menn og omvendt? Er den menneskelige biologien uforenlig med lengre forhold eller stiller kanskje kvinner umulige krav til oss enkle menn? Eller stiller menn umulige krav til kvinner? Anonymkode: 9d4c8...b3f 6
Gjest ABM Skrevet 14. juni 2021 #5 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Fordi kvinner ikke er avhengige av menn lenger så det er lettere å gjøre det slutt og prøve noen andre. Før så mistet kvinnene alt inkludert ryktet sitt om de ble skilt. Anonymkode: 04fe3...f98 Det hjelper jo ikke fordi statistisk sett kommer forholdet med han nye typen din til å ryke enda raskere enn det forrige..
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #6 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Et bedre spørsmål er vel hvorfor så mange av oss er sammen i årevis eller tom livet ut. Hva gjør vi rett? Anonymkode: 3835b...825 «Rett»? Jeg ville ikke kalt det «rett» når mange holder sammen kun pga.barn/økonomi eller fordi de er redde for å være alene Anonymkode: 44ab8...774 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #7 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): «Rett»? Jeg ville ikke kalt det «rett» når mange holder sammen kun pga.barn/økonomi eller fordi de er redde for å være alene Anonymkode: 44ab8...774 Tenkte på de av oss som liker den de er sammen med Anonymkode: 3835b...825 7
DaddyDom Skrevet 14. juni 2021 #8 Skrevet 14. juni 2021 Men nå står du på ytterpunktet og ser bakover på statistikken og sier alle disse forholdene tok slutt. Men du skal bare lykkes med ETT. Altså vil alle sin statistikk være elendig på dette. Det er ekstremt få som "treffer" på første forsøk. Her gjelder det bare å forsette å prøve å nyte tiden og erfaring på veien mot den siste 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #9 Skrevet 14. juni 2021 ABM skrev (4 minutter siden): Det hjelper jo ikke fordi statistisk sett kommer forholdet med han nye typen din til å ryke enda raskere enn det forrige.. Nei det hjelper ikke. Men det stopper ikke folk. Anonymkode: 04fe3...f98
OlsenHansen Skrevet 14. juni 2021 #10 Skrevet 14. juni 2021 "Kvinner trenger ikke menn lenger". Nå trenger strengt tatt ikke menn kvinner heller, så hvilket argument skulle dette være? Kvinner er bare interessert i menn pga. lommeboka? 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #11 Skrevet 14. juni 2021 OlsenHansen skrev (1 minutt siden): "Kvinner trenger ikke menn lenger". Nå trenger strengt tatt ikke menn kvinner heller, så hvilket argument skulle dette være? Kvinner er bare interessert i menn pga. lommeboka? Lommeboka? Nei. Da velger du feil kvinner. Trenger ikke menn kvinner? Joooo da. Anonymkode: 44ab8...774
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #12 Skrevet 14. juni 2021 Fordi vi fra naturens side ikke er ment til å være monogame. Anonymkode: bdf63...3ca 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #13 Skrevet 14. juni 2021 Når det gjelder kortvarige forhold handler det nok om at folk ikke er kompatible personlighetsmessig. Når det gjelder langvarige forhold så blir det gjerne slutt når man får barn, og det handler nok om at folk ikke har forstått helt hva det er de går til når de får barn og hva det gjør med dem, slik at det ødelegger forholdet fordi de ikke greier å finne ut av hvordan de skal holde liv i det. Så handler jo mye om at endel etterhvert får mindre tiltrekning til hverandre, og det handler kanskje om at man sitter mye oppå hverandre slik at man da blir lei. En viktig faktor for å bevare tiltrekning til sin partner handler faktisk om å se partneren litt på avstand. Jeg merker selv hvordan jeg får gnister inni meg av å se partneren min når vi er ute sammen og jeg bare kan observere hvordan han snakker med de andre og ler osv, om jeg ser han når han er på jobb eller når han gjør noe han brenner for. Anonymkode: ffefc...0cc 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #14 Skrevet 14. juni 2021 Jeg tror ikke det handler så mye om at kvinner er kvinner og menn er menn Jeg tror det handler om dårlige kommunikasjons evner. Jeg tror de forholdene som varer livet ut, så er 80% av dem fortsatt i forholdet, fordi det har blitt en vane og de ser ikke vitsen med å go solo såpass sent i livet Finnes selvfølgelig unntak. Men det er sjeldent. Anonymkode: 8dbea...0c4 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #15 Skrevet 14. juni 2021 ABM skrev (18 minutter siden): Det hjelper jo ikke fordi statistisk sett kommer forholdet med han nye typen din til å ryke enda raskere enn det forrige.. Hjelper ikke nødvendigvis på å være sammen med en person hele livet. Men bedre å leve friere og oppleve flere gode forhold fremfor et langt og tomt. Det er jo ikke sikkert det er meningen at alle skal være med en person hele livet. Anonymkode: 41697...fd4 1
Fioljenta Skrevet 14. juni 2021 #16 Skrevet 14. juni 2021 Jeg kjenner mange par som har det fint sammen selv om de har vært sammen i mange år. Noen (blant annet vi) får det også bedre og bedre sammen med årene. Men, min erfaring er at et godt forhold krever mye innsats. Også før det begynner å halte. Særlig det å lære seg gode måter å snakke sammen, er gull verd.🤗 3
CorvusCorax Skrevet 14. juni 2021 #17 Skrevet 14. juni 2021 Det var jo litt av et spørsmål fra en gift mann på tyvende året ++... Det handler ikke så mye om det å ikke "forstå" hverandre - det handler mer om folk som er altfor ivrig på reproduksjon, at de tar det første og beste.
Brunello Skrevet 14. juni 2021 #18 Skrevet 14. juni 2021 Over halvparten av de langvarige forholdene holder livet ut. Av de som opplever brudd, vil det være mange som opplever flere. Derfor får man inntrykk av at det er vanligere enn det faktisk er. Leste et sted at det er omtrent 70% sjanse for brudd i det nye forholdet dersom du har opplevd brudd i et tidligere langvarig forhold. 1
Loff77 Skrevet 14. juni 2021 #19 Skrevet 14. juni 2021 Kanskje vi ikke er skapt for å bare være med 1 hele livet? Likevel er jo mange det så det er jo mulig;)
Rotemor Skrevet 14. juni 2021 #20 Skrevet 14. juni 2021 ABM skrev (2 timer siden): Hva er det kvinner ikke forstår om menn og omvendt? Er den menneskelige biologien uforenlig med lengre forhold eller stiller kanskje kvinner umulige krav til oss enkle menn? Forventninger til det annet kjønn går begge veier. Ikke start en dialog med å klandre kvinnene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå