AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #1 Skrevet 14. juni 2021 Fødte for 6 uker siden og tror jeg har fått anal fisur.. 😞. Det gjør så vondt! At det til og med gjør vondt å slippe en fis, bare tanken altså at muskulaturen rundt gjør seg klar i er millisekund gjør at jeg angrer å ikke slipper ut fisen likevel fordi smertene er utholdig. og er det vanlig at smertene kan kjennes litt foran også? Anonymkode: b6562...de9
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #2 Skrevet 15. juni 2021 Huff, det hadde jeg også. Forferdelig vondt, og jeg følte det aldri skulle gå over - men det gjorde det. Jeg brukte både scheriproct og analkrem/gelé for at det skulle lindre. Anbefaler å ikke bruke stringtruser og hvertfall drikke masse vann for å bløtgjøre avføring. God bedring! Anonymkode: 791c3...933
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #3 Skrevet 15. juni 2021 Føler med deg, vanvittig vondt! Jeg brukte også scheriproct og sørget for å drikke nok vann, fiber og mosjon for å fikse magen. Mener jeg også brukte kalde/ våte kluter bakentil for å dempe smertene. Anonymkode: 1e56e...cdb
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #4 Skrevet 15. juni 2021 Føler med deg, det har jeg strevd med også, ikke i sammenheng med graviditet, men etter operasjon. Mitt beste tips er å gjøre noe med det før det utvikler seg. Jeg prøvde egenpleie, men det hjalp lite her, så legen sine råd og medisiner, før jeg ble henvist til sykehuset. Der fikk jeg en rådyr salve på resept første gangen, den fungerte de ukene jeg brukte den, før jeg sprakk opp igjen. Tilbake igjen på sykehuset, fikk botox i fissurene, og nå er alt fint😊 Det tok et år før jeg ble bra da det er lang vei å gå, så ikke vent med behandling. Anonymkode: 9673b...f04
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå