AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #1 Skrevet 14. juni 2021 I dag fikk jeg brev om at anmeldelsen min er meldt til påtalemyndigheten. Det gjelder en internettstalker (både jeg og politiet vet hvem mannen er). Har stalkeren også fått brev? Det ble ikke nevnt da jeg var i avhør, men det har vært stille fra stalkeren i hele dag, første dag på mange måneder så jet lurer på om han også har fått brev? Anonymkode: 4c887...a59
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #2 Skrevet 14. juni 2021 Ja det har han. Du er heldig med at han ble stille (hvis ikke det er stille før stormen da). Her ble det 10 ganger verre da brevet om anmeldelse kom. Anonymkode: 30696...717
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #3 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Ja det har han. Du er heldig med at han ble stille (hvis ikke det er stille før stormen da). Her ble det 10 ganger verre da brevet om anmeldelse kom. Anonymkode: 30696...717 Jeg prøver å få besøksforbud. Og jeg har mange år med beviser, inkludert skriftlige innrømmelser, så jeg har tro på at dette løser seg nå. Vedkommende har respekt for loven, han visste bare ikke at det var lover mot dette eller at politiet kom til å prioritere tid på det. Blir den henlagt har jeg et stort problem.. Anonymkode: 4c887...a59
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #4 Skrevet 14. juni 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg prøver å få besøksforbud. Og jeg har mange år med beviser, inkludert skriftlige innrømmelser, så jeg har tro på at dette løser seg nå. Vedkommende har respekt for loven, han visste bare ikke at det var lover mot dette eller at politiet kom til å prioritere tid på det. Blir den henlagt har jeg et stort problem.. Anonymkode: 4c887...a59 Lykke til, håper det ordner seg. Her ble det henlagt, men høres ut som du har en sterkere sak enn meg. Anonymkode: 30696...717
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #5 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Lykke til, håper det ordner seg. Her ble det henlagt, men høres ut som du har en sterkere sak enn meg. Anonymkode: 30696...717 Lykke til til deg også Anonymkode: 4c887...a59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå