AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #1 Del Skrevet 14. juni 2021 Hei, jeg er i mitt første trimester i første graviditet og plages med rastløse ben fra før, og tenkte å komme i forkant av en eventuell forverring. Personlig unngår jeg piller så godt jeg kan, men jeg har prøvd sprayen og jeg tror jeg reagerer på den. Jeg får irritert hud, nupper og den klør masse, selv om jeg kombinerer med fuktighetskrem. Jeg bruker en mild spray som skal være ekstra mild på huden. Vanligvis bruker ikke huden å reagere på noe, ingen allergier, bare litt tørr hud av og til 🤷🏼♀️ Jeg har hørt rykter om at graviditet kan gi følsom hud, så kanskje det er bare det… jeg skal prøve å påføre et annet sted enn leggene, kanskje det hjelper. Uansett, jeg lurer på om noe. Har noen erfaring med magnesium spray? Anonymkode: 16468...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #2 Del Skrevet 14. juni 2021 Jeg viste ikke det fantes en gang, virker det da? Høres liksom litt for rart ut at det skal ha god effekt? Jeg tok magnesium i pilleform med første pga rastløse bein og syntes det virka. Nå med andre tar jeg fordi blodprøvene viste for lavt nivå av magnesium. Hvorfor vil du ikke ta piller? Jeg hater å svelge piller og magnesium er store, men verdt det. Skyll ned med noe godt 🍻 Anonymkode: e2628...259 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #3 Del Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Hei, jeg er i mitt første trimester i første graviditet og plages med rastløse ben fra før, og tenkte å komme i forkant av en eventuell forverring. Personlig unngår jeg piller så godt jeg kan, men jeg har prøvd sprayen og jeg tror jeg reagerer på den. Jeg får irritert hud, nupper og den klør masse, selv om jeg kombinerer med fuktighetskrem. Jeg bruker en mild spray som skal være ekstra mild på huden. Vanligvis bruker ikke huden å reagere på noe, ingen allergier, bare litt tørr hud av og til 🤷🏼♀️ Jeg har hørt rykter om at graviditet kan gi følsom hud, så kanskje det er bare det… jeg skal prøve å påføre et annet sted enn leggene, kanskje det hjelper. Uansett, jeg lurer på om noe. Har noen erfaring med magnesium spray? Anonymkode: 16468...ae9 Den skal klø masse. Det får du beskjed om når du kjøper den inn. Det er bare å la huden klø uten å tafse på den en 30-40 minutter, så gir det seg. Nuppene er nok bare fordi du faktisk tar på huden og irriterer dem. Mitt forslag: ha på spray rett flr du skal noe, ha på bukse så du ikke kan klø, og problemet er løst. Anonymkode: 43f82...a6b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #4 Del Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg viste ikke det fantes en gang, virker det da? Høres liksom litt for rart ut at det skal ha god effekt? Jeg tok magnesium i pilleform med første pga rastløse bein og syntes det virka. Nå med andre tar jeg fordi blodprøvene viste for lavt nivå av magnesium. Hvorfor vil du ikke ta piller? Jeg hater å svelge piller og magnesium er store, men verdt det. Skyll ned med noe godt 🍻 Anonymkode: e2628...259 Så langt har det forsåvidt funket, jeg har ikke hatt rastløse ben, men hvis det er sprayen som gir irritasjon å kløe så blir jeg nok ikke å fortsette. Jeg kommer til å ta piller hvis jeg må, som du sier det er verdt det, MEN hvis jeg finner et alternativ så prøver jeg det. Jeg fant denne hos en lokal helsekost butikk og de hadde et utvalg med tre forskjellige! Så det virker ikke som et så smalt og nytt produkt… Anonymkode: 16468...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #5 Del Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Den skal klø masse. Det får du beskjed om når du kjøper den inn. Det er bare å la huden klø uten å tafse på den en 30-40 minutter, så gir det seg. Nuppene er nok bare fordi du faktisk tar på huden og irriterer dem. Mitt forslag: ha på spray rett flr du skal noe, ha på bukse så du ikke kan klø, og problemet er løst. Anonymkode: 43f82...a6b Ok, takk for svar! Da skal jeg skal prøve det. De nevnte at den klødde litt, men de nevnte ikke at det skulle bli rødt, nuppete og så irritert(jeg har ikke klødd). Jeg vil jo gjerne at den skal funke 😊👍 Anonymkode: 16468...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #6 Del Skrevet 14. juni 2021 Jeg har prøvd spray, men synes ikke den hadde effekt og var bare en veldig stor plage med den intense sviingen etter påføring. Jeg prøvde også høy dose med tabletter uten effekt. Det som har hjulpet meg er 800 mikrogram med folat. Anonymkode: d8b72...d97 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 14. juni 2021 #7 Del Skrevet 14. juni 2021 Jeg tar magnesiumtabletter pga leggkramper, og det hjelper. Jeg kjøpte også en spray med magnesiumolje for noen år siden. Jeg merket ikke noe effekt med den, så den bare står i skapet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå