AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #1 Skrevet 14. juni 2021 Jeg har vært sammen med kjæresten i 5 år. Siden vi begge har barn har vi vært særboere. Det tærer på etterhvert og vi ønsker et liv hvor vi kan bo sammen. Men hans barn på 17 og 18 vil ikke det. De er der annenhver uke. Huset er stort og de har en etasje alene. Hvor lenge er det egentlig riktig at "barna" skal bestemme ? Syns far blir litt overkjørt for han har ønsket samboer i mange år. Jeg har greit forhold til barna, men det er sikkert klart enklest for de at jeg ikke bor der hele tiden og de har pappa alene. Skal man godta det til de er kansje par og tjue? Det blir lenge til å vente synes jeg. Noen tanker? Anonymkode: dae71...978
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #2 Skrevet 14. juni 2021 Jeg synes det er litt rart så sent, men på den annen side er det vel ikke lenge til de bor for seg selv? Anonymkode: 605bc...1a2
Pysa Skrevet 14. juni 2021 #3 Skrevet 14. juni 2021 Tror det er lurt å vente. Mine barn på 14 og 16 skal slippe en stefar i huset. En kjæreste på besøk fra tid til annen får de tåle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå