Gå til innhold

Hva bruker du KG til?

Guppy88

Anbefalte innlegg

Råd og veiledning?

Enkel underholdning?

Seriøs debatt?

Utblåsning?

Hvorfor henger du på KG? 

Hvordan vurderer du den gjengse gjengen på KG?

Har du fått svar eller tilbakemeldinger som har gjort deg sint, støtt, såret eller skuffet?

Spør av ren nysgjerrighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
Guppy88 skrev (3 minutter siden):

Råd og veiledning?

Enkel underholdning?

Seriøs debatt?

Utblåsning?

Hvorfor henger du på KG? 

Har du fått svar eller tilbakemeldinger som har gjort deg sint, støtt, såret eller skuffet?

Spør av ren nysgjerrighet.

- Heller vell mot enkel underholdning, leser for det meste bare. Sjeldent jeg skriver noe.

- Fordi jeg jeg kjeder meg av og til.

- Virker som det er mest kvinner i rund 40+ årene på KG, så har man en del menn i alle aldre også. Føler at det er litt fra alle yrkesgrupper, fattige og rike. Men muligens flere uføre enn folk i arbeid på KG. Holdninger til de som er her virker til å helle mot å være veldig politisk korrekt, blir mye drama når noen har andre meninger/holdninger enn majoriteten.

- Har ikke blitt sint, støtt eller såret. Men har blitt skuffet og overasket over noen tilbakemeldinger.

Anonymkode: c92d4...b2d

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kjeder meg, det er et tidsfordriv. Også blir jeg revet med i diskusjoner 😂 Irritert over ignorante eller naive folk. Har vell et behov for å si min mening da 🤷🏼‍♀️😂

Anonymkode: f41f7...b6a

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Både råd og veiledning, artig med debatter, syns innimellom jeg lærer noe av de som har gode og interessante innlegg. Det er mye kunnskap samlet på ett sted :)

Syns det er mye rart her også, sikkert mange som kjeder seg, derav alle trolletrådene...  og så er det noen som virkelig går inn for å hetse og såre, og jeg har selv vært borti det. Fått stygge kommentarer i tråder jeg har opprettet, og også i innboks. Det er kjipt, da. Men stort sett går det greit. 

henger mye på kg, både fordi det er gøy og underholdende

Anonymkode: cf371...b4b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Råd og veiledning?

Enkel underholdning?

Seriøs debatt?

Utblåsning?

Alle 4 egentlig. Samt at jeg prøver å lære folk å leve livet, men folk er så tunglærte 😄 

Hvorfor henger du på KG? For å mette et sosialt behov, samt tidsfordriv.

Hvordan vurderer du den gjengse gjengen på KG? Hvem er det, egentlig? Men har 3-4 favorittbrukere, som virker å være veldig hyggelig, fornuftige og gode. Skulle ønske jeg kunne kjent disse i real life også. 

Har du fått svar eller tilbakemeldinger som har gjort deg sint, støtt, såret eller skuffet? Definitivt.

Anonymkode: 0e7b3...9ef

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheCatLady
Guppy88 skrev (4 timer siden):

Råd og veiledning?

Enkel underholdning?

Seriøs debatt?

Utblåsning?

Hvorfor henger du på KG? 

Egentlig alle grunnene. Ganske mye jeg holder meg unna og en god del jeg ikke er interessert i.

Jeg kjeder meg også noen ganger og da er det greit å bruke kg som underholdning. Det er jo alltid en eller annen tråd som er interessant, morsom og noen ganger irriterende og samtidig engasjerende. Jeg har prøvd å finne andre forum og arenaer, men der er det ofte lite aktivitet eller forholder seg kun til ett tema. 

Vet ikke. Det er mange forskjellige mennesker her. Ikke alle man er enige med, men forholder meg nøytral til de fleste. 

Ja, det har jeg. Spesielt når man blir angrepet uten grunn så er det ikke så gøy, men stort synes jeg at folk er ganske ok i tilbakemeldingene jeg får og i diskusjonene jeg deltar i. Flere har også hjulpet meg og vært snille og hyggelige så det er mange bra folk her. 

Endret av TheCatLady
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...