AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #1 Skrevet 14. juni 2021 Hvorfor gjør dere det? Fordi det er fint eller fordi det er praktisk/behagelig? Altså velge Crocs i samme farge som deler av resten av antrekket. F.eks. kjole med grønne blomster matches med grønne Crocs/ Rød t-skjorte og jeans matches med røde Crocs. JA, folk gjør dette. Anonymkode: 2d05c...3db
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #2 Skrevet 14. juni 2021 Så lende det er slike Crocs er det greit https://www.dagbladet.no/kultur/kaller-disse-en-genistrek/73881753 Anonymkode: 847ed...44f 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #5 Skrevet 14. juni 2021 Peonjenta skrev (28 minutter siden): Dårlig forsøk, prøv igjen. Det skjer. Anonymkode: 2d05c...3db
Djungelvrål Skrevet 14. juni 2021 #6 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det skjer. Anonymkode: 2d05c...3db Herregud
Perelandra Skrevet 14. juni 2021 #9 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det skjer. Anonymkode: 2d05c...3db Haha, det var mitt innlegg. Her Jepp, jeg matcher crocs til resten av antrekket. Crocs er det mest behagelige jeg kan gå med. Det er også det eneste fottøyer jeg klarer å gå barbeint i uten å få gnagsår. Jeg er fullt klar over at crocs ikke er spesielt elegant, men for å i det minste skape en helhet på antrekket velger jeg crocs som matcher. Nå i sommervarmen, vil jeg helst slippe å måtte gå med joggesko eller andre tette sko. Så kjære motepoliti, i valget mellom sokker i sandalene eller crocs som matcher antrekket, hva er verst?
Djungelvrål Skrevet 14. juni 2021 #10 Skrevet 14. juni 2021 Perelandra skrev (9 minutter siden): Haha, det var mitt innlegg. Her Jepp, jeg matcher crocs til resten av antrekket. Crocs er det mest behagelige jeg kan gå med. Det er også det eneste fottøyer jeg klarer å gå barbeint i uten å få gnagsår. Jeg er fullt klar over at crocs ikke er spesielt elegant, men for å i det minste skape en helhet på antrekket velger jeg crocs som matcher. Nå i sommervarmen, vil jeg helst slippe å måtte gå med joggesko eller andre tette sko. Så kjære motepoliti, i valget mellom sokker i sandalene eller crocs som matcher antrekket, hva er verst? Sokker i sandaler er 100 g bedre!
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #11 Skrevet 14. juni 2021 Var KG like sure på uggs da det var inn?😂 Anonymkode: 7b861...769
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #12 Skrevet 14. juni 2021 Perelandra skrev (12 minutter siden): Haha, det var mitt innlegg. Her Jepp, jeg matcher crocs til resten av antrekket. Crocs er det mest behagelige jeg kan gå med. Det er også det eneste fottøyer jeg klarer å gå barbeint i uten å få gnagsår. Jeg er fullt klar over at crocs ikke er spesielt elegant, men for å i det minste skape en helhet på antrekket velger jeg crocs som matcher. Nå i sommervarmen, vil jeg helst slippe å måtte gå med joggesko eller andre tette sko. Så kjære motepoliti, i valget mellom sokker i sandalene eller crocs som matcher antrekket, hva er verst? Crocs 10 av 10 ganger Anonymkode: 96045...a6c 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #13 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Var KG like sure på uggs da det var inn?😂 Anonymkode: 7b861...769 Crocs har aldri vært inn på den måten at man brukte de utenom hage,hjemme eller på jobb innen helse. Var veldig kule på jobb for 15 år siden, nå gidder jeg ikke. De gir ingen støtte og man griper med tærne for hvert skritt man tar. Elendige "sko". Anonymkode: 815a8...7e8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå