AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #1 Skrevet 14. juni 2021 Hvis jeg har 1 gb inkludert og bruker opp det, kommer jeg ikke på nett eller belastes man uten om eller hvordan fungerer det? Anonymkode: c2435...e4e
Mt3 Skrevet 14. juni 2021 #2 Skrevet 14. juni 2021 Det er vel litt etter som hvilket abonnement du har, noen får melding om at datakvoten er oppbrukt og at de vil bli belastet xx kroner for data bruk pr kb/mb/gb, en kan få melding om å kjøpe datapakker til xx kroner eller at hastigheten blir satt ned.
Gjest Ironiskbanan Skrevet 14. juni 2021 #3 Skrevet 14. juni 2021 Som regel blir hastigheten satt ned. Det du betaler for, er jo hastigheten. Så joda, du kommer deg på nett, men om det tar jækla lang tid? Absolutt.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #4 Skrevet 14. juni 2021 Ironiskbanan skrev (1 time siden): Som regel blir hastigheten satt ned. Det du betaler for, er jo hastigheten. Så joda, du kommer deg på nett, men om det tar jækla lang tid? Absolutt. Det er jo greit som en kriseløsning da😅 Anonymkode: c2435...e4e 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #5 Skrevet 15. juni 2021 Jeg hadde 1GB hos phonero for ca 6 år siden. Fikk ikke mld om at jeg hadde gått over datamengde, men derimot en saftig faktura🙈skiftet operatør og så meg aldri tilbake😅 Anonymkode: 9673c...9ae
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #6 Skrevet 15. juni 2021 Hastigheten strupes, og du må kjøpe mer data for å kunne brukes. Jobber med mobilabonnement Anonymkode: e5394...0fb
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #7 Skrevet 15. juni 2021 Har Sky mobil, brukte opp for første gang i mai! Fikk først varsel om at jeg nærmet meg grensen, og kunne kjøpe datapakke. Valgte ikke kjøpe ny, og brukte opp alt som var inkludert, da fikk jeg sms om at kvoten var brukt opp og abo sperret for mobildata inntil ny periode. Anonymkode: 33327...1f9 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #8 Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Har Sky mobil, brukte opp for første gang i mai! Fikk først varsel om at jeg nærmet meg grensen, og kunne kjøpe datapakke. Valgte ikke kjøpe ny, og brukte opp alt som var inkludert, da fikk jeg sms om at kvoten var brukt opp og abo sperret for mobildata inntil ny periode. Anonymkode: 33327...1f9 Så du fikk ikke surfet på nett med redusert hastighet? Det står de har datakontroll og jeg trodde det var at hastigheten ble redusert Anonymkode: c2435...e4e
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #9 Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Så du fikk ikke surfet på nett med redusert hastighet? Det står de har datakontroll og jeg trodde det var at hastigheten ble redusert Anonymkode: c2435...e4e Ser nå at de har sluttet med det uten å informere om det, det er ikke særlig OK. Nå stopper dataen helt. Anonymkode: c2435...e4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå