AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #1 Skrevet 14. juni 2021 Jeg er innlagt og har fått en behandler som nesten uten unntak sier etter hver time "vi snakkes/sees på xdag" men når den dagen kommer så har jeg ingen time likevel. Hva er greia? Vil helst ikke klage heller... men begynner å bli litt plagsomt og uforutsigbart. Anonymkode: a97f9...e9b
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #2 Skrevet 14. juni 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er innlagt og har fått en behandler som nesten uten unntak sier etter hver time "vi snakkes/sees på xdag" men når den dagen kommer så har jeg ingen time likevel. Hva er greia? Vil helst ikke klage heller... men begynner å bli litt plagsomt og uforutsigbart. Anonymkode: a97f9...e9b His min behandler sier han hvilken dag vi skal ses, deretter går jeg til sekretæren og bestiller ny time den dagen han har nevnt, mens jeg betaler eventuell egenandel osv. Kanskje er det slik hos deg også? Anonymkode: fe521...a23
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #3 Skrevet 15. juni 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): His min behandler sier han hvilken dag vi skal ses, deretter går jeg til sekretæren og bestiller ny time den dagen han har nevnt, mens jeg betaler eventuell egenandel osv. Kanskje er det slik hos deg også? Anonymkode: fe521...a23 Nei, jeg er innlagt, så behandlerne selv setter opp timene også får vi vite det samme dag hvilken tid det blir. Anonymkode: a97f9...e9b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå