Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke problemer har man som «rik» som andre ikke har/forstår? 

store eller små problemer, kjør!

Anonymkode: 2feeb...37b

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gjøre av all cashen når skuffer, skap og garasje er stappfullt.

Anonymkode: bf5a6...59f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan tenke meg at et problem er å gjøre sosiale greier andre ikke har råd til og ender opp med å spandere en del av det 

Anonymkode: 11c13...b4e

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Fare for å bli utsatt for golddiggers, både når det gjelder potensielle partnere og potensielle venner.

Anonymkode: 53dd1...8d1

• Liker 9
Skrevet

Folk ser deg bare pga. pengene.

AnonymBruker
Skrevet

Å vite om folk er sammen med deg bare fordi du har penger og utnytter deg. 

Onkelen min vant en del millioner for noen år siden og det lagde bare kaos. Familiemedlemmer dukket opp fra ingensteds og mente de hadde krav på penger, han mistet venner fordi han ikke ville være den som spanderer på alle alltid. Og han fikk seg en kjæreste som han var kjempeglad i men hun dumpet ham når hun oppdaget at han ville spare og ikke sløse. Og folk snakket stygt om ham fordi han visstnok mente han var bedre enn alle andre og da han kjøpte fin bil så snakket folk dritt og mente han viste seg frem. Det virket som om det var mye som ikke var noe særlig. 

Anonymkode: 68e6b...51f

• Liker 7
Gjest Mr Bergen
Skrevet

Hvordan unngå formuesskatt

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Onkelen min vant en del millioner for noen år siden og det lagde bare kaos. Familiemedlemmer dukket opp fra ingensteds og mente de hadde krav på penger, han mistet venner fordi han ikke ville være den som spanderer på alle alltid. Og han fikk seg en kjæreste som han var kjempeglad i men hun dumpet ham når hun oppdaget at han ville spare og ikke sløse. Og folk snakket stygt om ham fordi han visstnok mente han var bedre enn alle andre og da han kjøpte fin bil så snakket folk dritt og mente han viste seg frem. Det virket som om det var mye som ikke var noe særlig. 

Signerer denne. Du vet aldri om folk liker deg for deg eller pengene dine.

Anonymkode: 0c4c9...e9c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Svartsjuk kalles det for.

Anonymkode: f3fbe...36e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En forventning om at du betaler for alt uansett, fordi du har penger. 

Samme når man reiser med noen, så kan du ikke gjøre alt det du har lyst til å gjøre, for de andre har ikke råd. 

Anonymkode: 6c2ba...a94

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Hvilke problemer har man som «rik» som andre ikke har/forstår? 

store eller små problemer, kjør!

Anonymkode: 2feeb...37b

Vanskelig å lese saldoen på kontoen for det er så mange siffer (har dysleksi)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Fare for å bli utsatt for golddiggers, både når det gjelder potensielle partnere og potensielle venner.

Anonymkode: 53dd1...8d1

Eller å bli sett på som golddigger. ALLE lurer på hva mannen min driver med når de ser huset vårt. 

Anonymkode: 0dd4f...726

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er på ingen måte rik, men eier bolig og er gjeldsfri, og går i pluss hver måned. Med dagens rentenivå synes jeg det er utfordrende hvor jeg skal plassere pengene mine på best mulig måte. Det tenker jeg er et rikmsnnsproblem som sikkert gjelder ganske mange i Norge i dag

Anonymkode: a2848...8be

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Alle mulige slags kakerlakker dukker opp fra overalt, og bent frem krever penger... 

Anonymkode: d5767...6de

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke til selv, men har et vennepar som er god for mange hundre million. 

- Falske venner. 

- Folk er misunnelig og baksnakker. 

- Folk som ikke kjenner de har helt rare forventninger til hvordan de er bare for de er rike. 

- Uvilje hos enkelte. Jeg har merket meg at venneparet mitt kan møte motstand f.eks i byggesaker i kommunen som ikke vi "normale" ikke møter. Mistenker at det bunner i misunnelse hos saksbehandler. 

Anonymkode: 1c1ac...ae0

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert krevende å møte mange mennesker som mener de fortjener noe uten å fortjene en dritt. 

Anonymkode: baf71...14c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå har ikke jeg noe mere enn ett par millioner i likvide midler akkurat på dette tidspunktet så er forsåvidt ikke R.I.K men sitter absolutt ganske så godt i det. Vil si at jeg egentlig bare har to problemer. 1) Aner ikke helt hva jeg skal gjøre med alle pengene mine, har alt jeg trenger( hytte,hus, bil) Så kan kunn invistere/plassere dem for så å tjene enda mere penger. 2) Ingen av mine beste venninner har særlig god råd, så kan ikke dra på turer i hytta og pine eller gjøre ting som koster over 500kr særlig ofte. Men det er egentlig ganske greit for meg, hadde jeg hatt venninner som elsket å bruke penger ja så hadde nok også jeg brukt mere penger. 

Anonymkode: 8e6bd...137

Skrevet

I ungdomstiden min var det en jente som mente at Pappa måtte holde på med narkotika eller noe kriminelt. Fordi hun mente at hannes far tjente like bra som min pappa, og hun hadde overhode ikke like mange goder som jeg hadde 🤣 Dette ble sagt for ca 20 år siden, og blir ennå litt små sur når jeg ser denne jenta 🙊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Jeffe skrev (1 time siden):

Vanskelig å lese saldoen på kontoen for det er så mange siffer (har dysleksi)

🤣🤣🤣🤣🤣 mange nuller i kontoen

Anonymkode: a775c...e47

AnonymBruker
Skrevet

Å være rik og samtidig ikke er en etnisk norsk rikmann. Alle tror hen driver med narkotika eller kriminelle ting når hen er en hardtjobbende grunder som har skaffet arbeidsplasser til folk i Norge og betalt skatt og avgifter til landet!

Det er ikke rikmanns problemer men det er rasisme. 

Anonymkode: a775c...e47

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...