AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #1 Skrevet 14. juni 2021 Jeg jobber døgnturnus hvor jeg er borte flere døgn i strekk. Samboer og jeg har en avtale om at vi prøver å få til kosekveld siste kveld før jeg reiser bort. Jeg startet mitt skift i dag og skal være borte nå i 4 døgn. I går spurte jeg samboer om vi skulle gå å legge oss og kose. Samboer ønsker også dette, og jeg gir beskjed om at jeg skal en kjapp tur på badet først. (Var borte ca 10 minutter.) Da jeg kommer inn på soverommet legger jeg meg inntil samboer og begynner å ta på han. Jeg spør om vi skal ha sex. Han svarer da at han er trøtt. Etterpå tar jeg tilfeldigvis borti sæd på dynen hans. Han har valgt å onanere de 10 minuttene jeg var på badet fremfor å ha sex med meg😔 Hvordan hadde dere tolket og reagert på denne situasjonen? Hilsen K26 Anonymkode: cb2f6...c15
Natas_999 Skrevet 14. juni 2021 #2 Skrevet 14. juni 2021 Hadde blitt frustrert og tatt det opp med han….. 4
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #4 Skrevet 14. juni 2021 Snakket med ham, i steden for å klage her på Kvinneguiden... Anonymkode: f4ec3...62a 6
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #5 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Snakket med ham, i steden for å klage her på Kvinneguiden... Anonymkode: f4ec3...62a har snakket med han om dette flere ganger, men kommer ingen vei. Han sier "vet ikke" til det meste når jeg forsøker å stille åpne spørsmål på en grei måte. Er lei av at det alltid er jeg som må ta initiativ til alt av seriøse og alvorlige temaer. Gjør det uansett ettersom jeg mener at begge to har ansvar for å si hva vi har behov for. Problemet er at jeg har tatt opp liknende situasjoner flere ganger for ikke lenge siden, og kommer ingen vei. Han virker lei av å snakke om det, så synes det er ubehagelig å ta opp uheldigvis. Ts Anonymkode: cb2f6...c15 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #6 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): har snakket med han om dette flere ganger, men kommer ingen vei. Han sier "vet ikke" til det meste når jeg forsøker å stille åpne spørsmål på en grei måte. Er lei av at det alltid er jeg som må ta initiativ til alt av seriøse og alvorlige temaer. Gjør det uansett ettersom jeg mener at begge to har ansvar for å si hva vi har behov for. Problemet er at jeg har tatt opp liknende situasjoner flere ganger for ikke lenge siden, og kommer ingen vei. Han virker lei av å snakke om det, så synes det er ubehagelig å ta opp uheldigvis. Ts Anonymkode: cb2f6...c15 Her er det bare å droppe fyren. Dette høres helt merkelig og asosialt ut. Anonymkode: 8bacf...c82 4
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #7 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg jobber døgnturnus hvor jeg er borte flere døgn i strekk. Samboer og jeg har en avtale om at vi prøver å få til kosekveld siste kveld før jeg reiser bort. Jeg startet mitt skift i dag og skal være borte nå i 4 døgn. I går spurte jeg samboer om vi skulle gå å legge oss og kose. Samboer ønsker også dette, og jeg gir beskjed om at jeg skal en kjapp tur på badet først. (Var borte ca 10 minutter.) Da jeg kommer inn på soverommet legger jeg meg inntil samboer og begynner å ta på han. Jeg spør om vi skal ha sex. Han svarer da at han er trøtt. Etterpå tar jeg tilfeldigvis borti sæd på dynen hans. Han har valgt å onanere de 10 minuttene jeg var på badet fremfor å ha sex med meg😔 Hvordan hadde dere tolket og reagert på denne situasjonen? Hilsen K26 Anonymkode: cb2f6...c15 Livet som medlever suger 😉. Anonymkode: fc8ef...078 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #8 Skrevet 14. juni 2021 Spesielt. Mannen min jobber offshore og er borte 2 uker av gangen. For han er det en prioritet å pule fra seg før han reiser. Hvor lenge er du hjemme av gangen da? Hvordan er sexlivet i de periodene du er hjemme? Anonymkode: ddc31...823 1
Loff77 Skrevet 14. juni 2021 #9 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg jobber døgnturnus hvor jeg er borte flere døgn i strekk. Samboer og jeg har en avtale om at vi prøver å få til kosekveld siste kveld før jeg reiser bort. Jeg startet mitt skift i dag og skal være borte nå i 4 døgn. I går spurte jeg samboer om vi skulle gå å legge oss og kose. Samboer ønsker også dette, og jeg gir beskjed om at jeg skal en kjapp tur på badet først. (Var borte ca 10 minutter.) Da jeg kommer inn på soverommet legger jeg meg inntil samboer og begynner å ta på han. Jeg spør om vi skal ha sex. Han svarer da at han er trøtt. Etterpå tar jeg tilfeldigvis borti sæd på dynen hans. Han har valgt å onanere de 10 minuttene jeg var på badet fremfor å ha sex med meg😔 Hvordan hadde dere tolket og reagert på denne situasjonen? Hilsen K26 Anonymkode: cb2f6...c15 Så lite spontant og drevet av drifter som dette hørtes ut kan jeg nesten forstå han;)
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #10 Skrevet 15. juni 2021 Han kan være trøtt, ganske enkelt? Det krever mye mer energi og tid å ha sex enn en kjapp runk naturlig nok. Hvirdan er sexen ellers? Altså hva får han ut av den? Hva krever/vil du ha og hva gir du ha? Mener IKKE dette som frekt! Jeg mistenker at "gevinsten" ikke vurderes som verd innsatsen. Anonymkode: 6a0eb...b67
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #11 Skrevet 15. juni 2021 Er det kontekst som mangler her? Han jattet med, men hadde egentlig en agenda om passiv aggressiv straff, for noe som har skjedd? Eller i et større bilde; han er lei av forholdet, og driter i deg? Det høres jo på generell basis ut som dårlig kommunikasjon hos dere. Anonymkode: ec083...212
møø Skrevet 15. juni 2021 #12 Skrevet 15. juni 2021 Ja noen ganger snakker man til døve ører, uansett hvor mange ganger man sier noe om et problem. Til slutt så gir man opp. Men barn gjør gjerne at man pines til å være lengre i et forhold enn det som er bra for psyken. Altså ikke noe godt liv. Hvis t.o.m fremmede folk rundt deg ser at du ikke har det bra i ditt forhold så er det på tide å gjøre noe. Men vet at det er vanskelig. Men når den andre bare snur ryggen til hele tiden så skjer det noe med tankegangen før eller siden. Men trasig hvis du gir alt du har av nytelser til din motpart og det ikke er ønsket. Det suger skikkelig. Det gjør rett og slett vondt. Lykke til videre ❤️
Gjest Chroma Skrevet 15. juni 2021 #13 Skrevet 15. juni 2021 Har ingen råd, men ville selv blitt veldig såret i en lik situasjon. Og folk som bare svarer «vet ikke» er det verste!
MuffinStud Skrevet 16. juni 2021 #14 Skrevet 16. juni 2021 Var han virkelig trøtt i utgangspunktet og dermed ordnet seg selv? Det er jo ikke urimelig, men det var jo dårlig kommunisert. Eller var han klar, men gadd ikke vente i 10 minutter for å ha sex med sin partner kontra det å onanere? Det er jo litt problematisk spesielt når anledningene er en liten kabal i utgangspunktet. Og han virker lite oppmerksom på hvor sårende det er å bli avvist på den måten.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #15 Skrevet 16. juni 2021 MuffinStud skrev (1 time siden): Var han virkelig trøtt i utgangspunktet og dermed ordnet seg selv? Det er jo ikke urimelig, men det var jo dårlig kommunisert. Eller var han klar, men gadd ikke vente i 10 minutter for å ha sex med sin partner kontra det å onanere? Det er jo litt problematisk spesielt når anledningene er en liten kabal i utgangspunktet. Og han virker lite oppmerksom på hvor sårende det er å bli avvist på den måten. Slutt å let etter unnskyldninger for mannen. Klarer man å runke, klarer man å elske. Tenker hun hadde satt pris på nærhet, og ikke nødvendigvis et maraton knull. Han har 4 døgn å runke på til hun kommer hjem. Han kan til og med ha trekant med høyre og venstre hendene, og nyte latskapen uten at noen bryr seg. Vi snakker ikke om en mann her. Lette løsninger og unnvikelser er ikke ekte kjærlighet. TS har noen dager å tenke seg om. Jeg selv hadde valgt å være svært så direkte. Slik ville jeg aldri akseptert å bli møtt av en kjæreste. TS har en krevende jobb, og nærheten i forholdet gjør henne bedre i sin utøvelse. En kropp og sinn i balanse gjør andre bra. TS sin kjæreste har motsatt effekt, han tapper henne for energi med sin væremåte. Anonymkode: fc8ef...078 2
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2021 #16 Skrevet 16. juni 2021 Kan prøve parterapi? Kan vær det er ting han ikke klarer å snakke med deg om? Men hvis ikke han vil snakke om det, og ikke forsøke å fikse problemet så hadde i allfall jeg gått i fra han. For det der tærer nok på selvfølelsen din, kan jeg tenke meg. Ønsker deg masse lykke til!❤ håper dere finner ut av det! Anonymkode: 0dc30...550
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå