AlisonDiLaurentis Skrevet 14. juni 2021 #1 Skrevet 14. juni 2021 Da skal jeg på en date! Møtt han her to ganger tidligere på fest gjennom felles bekjente, men så avtalte vi en date og nå skjer det! Jeg er så sosialt nervevrak av meg at jeg har tatt to glass vin nå før jeg møter han så samtalen flyter litt enklere. Jeg kan vel ikke være den eneste som gjør dette?😂 Ønsk meg lykke til! Går nesten aldri på date så kan trenge det. 7
Scoops Skrevet 14. juni 2021 #4 Skrevet 14. juni 2021 Lykke til,du får oppdatere om hvordan det går 🙂 2
Gjest ABM Skrevet 14. juni 2021 #5 Skrevet 14. juni 2021 Lykke til kjære du! Hvis dette er ""ment to be" har du ingenting å frykte, er det ikke "ment to be" har du ingenting å tape, dette ordner seg!🌹
AlisonDiLaurentis Skrevet 14. juni 2021 Forfatter #9 Skrevet 14. juni 2021 Så hyggelige tilbakemeldinger Jeg kom hjem for akkurat en time siden. Vi tok to øl ute sammen. Samtalen fløt veldig godt og vi koste oss som bare det. Vi skal møtes igjen neste uke. Jeg er litt opptatt denne uka så dermed passet det ikke, men jeg gleder meg. Woohoo! 6
Pumpkin88 Skrevet 14. juni 2021 #10 Skrevet 14. juni 2021 AlisonDiLaurentis skrev (1 minutt siden): Så hyggelige tilbakemeldinger Jeg kom hjem for akkurat en time siden. Vi tok to øl ute sammen. Samtalen fløt veldig godt og vi koste oss som bare det. Vi skal møtes igjen neste uke. Jeg er litt opptatt denne uka så dermed passet det ikke, men jeg gleder meg. Woohoo! Gratulerer så langt🥰heier på deg! 4
Gjest ABM Skrevet 14. juni 2021 #11 Skrevet 14. juni 2021 AlisonDiLaurentis skrev (1 minutt siden): Så hyggelige tilbakemeldinger Jeg kom hjem for akkurat en time siden. Vi tok to øl ute sammen. Samtalen fløt veldig godt og vi koste oss som bare det. Vi skal møtes igjen neste uke. Jeg er litt opptatt denne uka så dermed passet det ikke, men jeg gleder meg. Woohoo! Ha,ha,ha, glimrende! Og god natt🌛
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 14. juni 2021 #12 Skrevet 14. juni 2021 Da ønsker jeg deg lykke til med date nr 2 🥰
grease80s Skrevet 14. juni 2021 #13 Skrevet 14. juni 2021 Gratulerer! Har han spurt om å få slikke føttene dine ennå?
AlisonDiLaurentis Skrevet 14. juni 2021 Forfatter #14 Skrevet 14. juni 2021 Pumpkin88 skrev (5 minutter siden): Gratulerer så langt🥰heier på deg! Tusen takk! ABM skrev (4 minutter siden): Ha,ha,ha, glimrende! Og god natt🌛 God natt💖 Athena79 skrev (4 minutter siden): Da ønsker jeg deg lykke til med date nr 2 🥰 Jo, tusen takk for det!💖 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #15 Skrevet 15. juni 2021 Hold oss oppdatert, er så artig med sånne tråder 😊 Anonymkode: 7e5b9...ee2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå