Gå til innhold

Han droppet meg for en nettflørt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger så innmari trøstende ord her nå

Jeg har hatt en fin relasjon til en mann som er skikkelig snill og vi har hatt det fint sammen. Ble sjarmert fra første date og jeg har aldri ligget med noen første date men med ham så føltes det så riktig. Han bruker mye penger på meg og det har vært rett før vi ble kjærester før en tidligere nettflørt som droppet ham plutselig kom tilbake og han sa han måtte utforske hva det var.. 

Jeg føler meg så mindreverdig. Hva har en jente han aldri før har møtt som jeg ikke har? 

Anonymkode: 5ec87...52b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du tenker deg litt om; hadde du ønsket deg en partner som tenker at gresset er grønnere på den andre siden, eller er det kanskje bedre å finne deg en mann som bare vil ha deg og som har følelser for deg? Fordi det er helt sikkert at en mann som dropper deg på den måten ikke har følelser for deg. 

Anonymkode: 3b7d2...25b

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hvis du tenker deg litt om; hadde du ønsket deg en partner som tenker at gresset er grønnere på den andre siden, eller er det kanskje bedre å finne deg en mann som bare vil ha deg og som har følelser for deg? Fordi det er helt sikkert at en mann som dropper deg på den måten ikke har følelser for deg. 

Anonymkode: 3b7d2...25b

Føler bare jeg ikke er pen nok eller at det er noe galt med meg siden han heller vil chatte med en jente han aldri før har møtt enn å fortsette treffe meg

AnonymBruker
Skrevet

Noen menn er sånn at de dater det som er tilgjengelig, og så er det bort og vekk når noen de er mer interessert i dukker opp. Det er vondt og skjønner du syns det er leit, men heldigvis fant du ut av dette før dere tok steget enda lenger. 

Anonymkode: 3795a...589

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Føler bare jeg ikke er pen nok eller at det er noe galt med meg siden han heller vil chatte med en jente han aldri før har møtt enn å fortsette treffe meg

Ikke om jeg vet om dette hjelper.. men jeg har også en nettflørt over lengre tid (vi har møttes nå og alt det der nå da) som har gjort meg emosjonelt utilgjengelig for andre menn. Det handlet ikke om utseendet eller at noe var galt med de andre- men mer om den nærheten og åpenheten vi opparbeidet ved å chatte såpass lenge før vi møttes. Det er litt andre presmisser og dermed blir man raskere nære noenganger over nett. Vi hadde samme eksplosive kjemi i virkeligheten, men det er ikke dermed sagt at det er tilfelle med han du datet. Det kan fort bli en skuffelse for han også, og da vil han nok angre bittert.

Anonymkode: fa8de...5f1

• Liker 2
Skrevet

Hvordan vet du om de aldri har truffet hverandre før? 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Jeg føler meg så mindreverdig. Hva har en jente han aldri før har møtt som jeg ikke har? 

Ja, nei, noe, mye , ingenting osv....:vetikke: 

Kan du ikke heller vri og vende litt, og heller prøve å værra litt kreativ og konstruktiv her? 

F.eks Hva har denne "daten" som er så spennende og spesielt at det er  verdt å kaste bort mer enn ett par kalorier på :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Hvor lenge har du kjent denne karen? Ble du og han også kjent over nett? 

Kanskje er dette "hans greie".. At han trives best i den nesten-kjæresterelasjonen, så han holder på med jenter fram til hun begynner å kreve en avklaring på forholdsstatusen. Har hørt om slike dessverre :(

Anonymkode: fe9c7...998

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Det handlet ikke om utseendet eller at noe var galt med de andre- men mer om den nærheten og åpenheten vi opparbeidet ved å chatte såpass lenge før vi møttes.

Mann her, og har vært i situasjonen. Det bygges opp emosjonell binding, i tillegg til spenningen og forventningene, når man ikke treffes. Hun var av i en periode, og jeg prøvde å date andre. Det ble bare halvhjertet,  og da hun første plutselig var tilbake igjen,  så måtte jeg bare unnskylde meg, og avslutte med daværende date. Heldigvis ikke sex og mye sårede følelser i bildet.  

Det å gå inn i et forhold, der det ligger en lengsel mot den man aldri fikk,  er noe drit. Og det gjelder også for en ren nettflørt. 

Anonymkode: 1ba07...63f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker said:

Mann her, og har vært i situasjonen. Det bygges opp emosjonell binding, i tillegg til spenningen og forventningene, når man ikke treffes. Hun var av i en periode, og jeg prøvde å date andre. Det ble bare halvhjertet,  og da hun første plutselig var tilbake igjen,  så måtte jeg bare unnskylde meg, og avslutte med daværende date. Heldigvis ikke sex og mye sårede følelser i bildet.  

Det å gå inn i et forhold, der det ligger en lengsel mot den man aldri fikk,  er noe drit. Og det gjelder også for en ren nettflørt. 

Men så dropp å date andre hvis dere er emosjonelt utilgjengelige da 🤔

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Men så dropp å date andre hvis dere er emosjonelt utilgjengelige da 🤔

Du kjenner det ikke før du har prøvd. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Du kjenner det ikke før du har prøvd. 

Da forstår jeg. Kjenner noen som holder på sånn i årevis vel vitende om at de ikke er over eksen eller egentlig er interessert i en annen, det er en uting.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her... 

Nå vil han møtes på fredag. Betyr dette at nettflørten igjen avviste ham? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts her... 

Nå vil han møtes på fredag. Betyr dette at nettflørten igjen avviste ham? 

Ja, og sier du ja til han mister du alt av selvrespekt! Så ikke gjør det!!

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, og sier du ja til han mister du alt av selvrespekt! Så ikke gjør det!!

Han sier alt det riktige, men redd han switcher igjen hvis nettflørten viser interesse

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Han sier alt det riktige, men redd han switcher igjen hvis nettflørten viser interesse

Tro meg! Sier du ja nå vil han enten bevisst eller ubevisst miste all respekt for deg, og droppe deg for neste dame som popper opp. Ikke gjør deg selv så vondt 

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Skal du møte ham, ts?

Anonymkode: a3350...619

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Skal du møte ham, ts?

Anonymkode: a3350...619

Ja, vil høre unnskyldningen han kommer med. Han er kjekk :(

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Håper du ikke sa ja til å møte han igjen! Hadde jeg aldri gjort! Da vil han alltid utnytte at du er tilgjengelig. Ikke, bare ikke gjør det!!

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ts her igjen

Denne nettflørten har fortsatt ikke møtt ham, og nå har han hintet frempå at han vil reise bort noen dager med meg fra i morgen av.. Er så usikker, alle kan jo gjøre feil? 

Kan det være han tar til fornuft når nettflørten fortsatt ikke har møtt ham? At han forstår jeg er bedre? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...