AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #1 Skrevet 14. juni 2021 Hei! jeg er i uke 19 og kjenner at enkelte ganger kan jeg bli ekstra «hard» på magen noen steder - også etter minutter er det borte. Hva er dette? Er det barnet som ligger inntil akkurat det området? Anonymkode: 0fd89...c1f
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #2 Skrevet 14. juni 2021 Det kan være kynnere (livmor som trekker seg sammen, da blir den hard), men også baby som strekker seg ut. Anonymkode: 0ce1b...206
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #3 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Det kan være kynnere (livmor som trekker seg sammen, da blir den hard), men også baby som strekker seg ut. Anonymkode: 0ce1b...206 Ja, det kan det jo være. Men er kynnere også bare en liten del av magen? Andre deler av magen kan være veldig mykt samtidig som den ene siden/området er hardt ts Anonymkode: 0fd89...c1f
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #4 Skrevet 14. juni 2021 8 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, det kan det jo være. Men er kynnere også bare en liten del av magen? Andre deler av magen kan være veldig mykt samtidig som den ene siden/området er hardt ts Anonymkode: 0fd89...c1f Om det bare er et lite område er det nok bare en rompe eller fot som stikker ut Mine babye har vært veldig akrobatiske i magen så det stakk ut harde kroppsdeler stadig vekk. Anonymkode: 0ce1b...206
Mezzosoprena Skrevet 14. juni 2021 #5 Skrevet 14. juni 2021 Man kan da vel ikke kjenne kroppsdelene til babyen i uke 19?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå