Gå til innhold

Har jeg infeksjon etter spontanabort, eller annen infeksjon?!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Har vært dårlig i hele dag, hatt dårlig allmenntilstand der jeg har følt meg helt utmattet, og følelsen av å måtte sette meg ned hele tiden. Har i tillegg hatt magesmerter (som mensensmerter) og vonde smerter i ryggen, det har jeg enda, og ryggsmertene har bare blitt verre og verre, uansett hvordan jeg ligger/står så har jeg skikkelig vondt! Jeg aner ikke hva dette kommer av! 

Jeg ringte legen tidligere og de ga meg en time imorgen tidlig, og sa til meg at hvis smertene blir verre eller jeg får feber så skal jeg kontakte legevakten. 

Har søkt på «infeksjon etter spontanabort» fordi jeg spontanaborterte for 2 uker siden, og var aldri på kontroll etterpå for å måle HCG. Men der skal man ha feber og blødning som regel om det er infeksjon, og det har jeg jo ikke. Jeg blødde i 1 uke når jeg spontanaborterte. 

Gjør skikkelig vondt i ryggen nå, har vondt i magen også, men ryggen er helt ekstrem. Jeg tok Naproxen, men det har ikke hjulpet..

Anonymkode: 6b2c8...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hvordan vondt hat du i ryggen? Hvor på ryggen?

Anonymkode: cd7e6...2ff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvordan vondt hat du i ryggen? Hvor på ryggen?

Mest nede i korsryggen, først kjentes det ut som tretthet i ryggen, var veldig ubehagelig, og så ble det mer til stikninger og verk.. 

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Mest nede i korsryggen, først kjentes det ut som tretthet i ryggen, var veldig ubehagelig, og så ble det mer til stikninger og verk.. 

Ts

Det kan være UVI, ikke nødvendigvis relatert til spontanaborten da. Håper du finner ut av det hos legen i morgen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...