AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #1 Skrevet 14. juni 2021 Er det noen som har testet sent positiv? Jeg har testet 2 dager før mens og etter. Skulle egentlig ha mens tors/fre men fikk negativ test igjen idag! Frustrerende! Er nå på dag 33 i syklus.. har som regel syklus på 28/30. Er veldig oppblåst med stikk/murring i magen. Litt kvalme og TRØTT. Er det noen som har erfaringer, er det fortsatt håp for en liten spire? Anonymkode: 72e9b...01d
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #3 Skrevet 15. juni 2021 Er du helt sikker på når eggløsningen var? De fleste tester positivt hvis de er gravid og mensen er flere dager på overtid, men det skjer jo at noen tester positivt veldig sent. Sannsynligvis har eggløsningen vært forsinket. Anonymkode: b83aa...a21
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #4 Skrevet 15. juni 2021 Jeg fikk negativ test dagen jeg forventet mensen og svak positiv test to dager etterpå med første. Ellers spiller type test også inn. Hvis du har brukt en følsom "test tidlig"-test nå fem dager etter forventet mens så burde den være positiv selv om eggløsningen var et par dager forsinket Anonymkode: 13308...de4
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #5 Skrevet 15. juni 2021 Jeg har hatt stabil eggløsning gjennom prøvdperiodene, denne runden var eneste gang jeg ikke tok eggløsningstest..🙈 Brukte CB for tidlig testing idag, negativ. gir det noen dager til så ringer jeg evt legen. Er så frustrerende når mensen har kommet til nesten samme tid siden jeg tok ut spiralen..😅 -TS Anonymkode: 72e9b...01d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå