Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil dele sine hemmeligheter? Hva gjør du for å få sunt og glansfullt hår?

mitt problem er at håret er «tungt» i tuppene og flatt oppå hodet. Og det blir fort flokete og ligger ikke pent (lengde til skuldrene).  «Alle andre» har glansfullt hår.  Jeg bruker av og til olaplex, og ellers shampo og balsam fra redken (blå flaske). Hvilke produkter anbefaler du? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan hende det er avhengig av hårtype, men jeg får veldig glansfulle hår av shampo og balsam fra Aussie som jeg kjøper i dagligvarebutikken. Søkte litt nå og ser at den ikke har fått så god karakter på tester, men den funker til meg 🤷🏻‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker stort sett sulfat fri sjampo og balsam, ca hver 14 dag bruker jeg anglemark sin sjampo for baby som inneholder sulfat men har glycerin son nr 2 på lista, er veldig god og ømfintlig for håret. Jeg bruker balsam uten silikon pga sjampoen. Bytter på mellom 3 forskjellige balsamen, en fra Korres, en balsam bar fra bomb cosmetics, og en fra Finn & Gunnar (😂). Bruker ren argan olje fra the ordinary i vått hår (og ansikt), en dusj med aloe Vera spray. 

Syntes håret mitt har blitt bra mye mer glansfullt og lettere å ha med å gjøre etter jeg begynte med litt vennlige produkter, og jeg klør mindre I hodebunn som var årsaken til at jeg begynte. Jeg vasker også håret sjeldnere da det ikke blir fett på samme måte. 

Det er vel en versjon av curly hair method, bare at jeg har mer eller mindre slett hår med noe fall. 

Anonymkode: 72a6b...551

AnonymBruker
Skrevet

Blå redken er vell for ødelagt farget hår? Er mye protein i det. Kan hende det du trenger er fukt, ikke protein. For mye protein kan gjøre håret tørt. Fukt gjør det glansfullt og får det til å se friskete ut. Jeg ville heller anbefalt redken med gull farge på flaskene, den er for fukt

Anonymkode: de539...b97

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...