exictence Skrevet 14. juni 2021 #1 Skrevet 14. juni 2021 Hvordan skulle din optimale dating se ut? Sted, hva dere skulle gjort mm.?
Era Vulgaris Skrevet 14. juni 2021 #2 Skrevet 14. juni 2021 Mener du en date, eller et datingforløp over litt tid?
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #3 Skrevet 14. juni 2021 Datingforløp er jo kanskje mest interessant. Anonymkode: 830c3...726
exictence Skrevet 14. juni 2021 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2021 Et datingforløp, tenkte jeg på. Men si gjerne også hva du vil ha/hva du foretrekker hos en date?
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #5 Skrevet 14. juni 2021 Jeg tror jeg kunne tenke meg at vi planla å ta med litt kosemat og gå ut på et svaberg, brenne bål, drikke vin, gå hver til seg etterpå. Anonymkode: 3a990...d9e
exictence Skrevet 14. juni 2021 Forfatter #6 Skrevet 14. juni 2021 Hva kunne du tenke deg å gjøre på en første eller en av de første treffene med en du likte veldig godt. En drømme dating?
Era Vulgaris Skrevet 14. juni 2021 #7 Skrevet 14. juni 2021 exictence skrev (1 time siden): Et datingforløp, tenkte jeg på. Men si gjerne også hva du vil ha/hva du foretrekker hos en date? Jeg liker å holde det enkelt på de første datene, da blir det mest å finne ut om man trives sammen, og om en ønsker å gå videre. Jeg synes det er best å gjøre noe litt aktivt, for eksempel gå en tur, spille bowling eller noe i den duren. Da blir det litt mer utvungent, og samtalen glir gjerne lettere, synes jeg. Hvis en så ønsker å ta det videre, så kan man ta en middag, gå på kafè, konsert eller piknik i parken. Går alt fint, så finner man ut av veien videre sammen 1
exictence Skrevet 14. juni 2021 Forfatter #8 Skrevet 14. juni 2021 (endret) Era Vulgaris skrev (39 minutter siden): Jeg liker å holde det enkelt på de første datene, da blir det mest å finne ut om man trives sammen, og om en ønsker å gå videre. Jeg synes det er best å gjøre noe litt aktivt, for eksempel gå en tur, spille bowling eller noe i den duren. Da blir det litt mer utvungent, og samtalen glir gjerne lettere, synes jeg. Hvis en så ønsker å ta det videre, så kan man ta en middag, gå på kafè, konsert eller piknik i parken. Går alt fint, så finner man ut av veien videre sammen Høres fint ut. Jeg har også syntes turer har vært fint de første gangene. Men er litt lei. Endret 14. juni 2021 av exictence 2
Gjest TheCatLady Skrevet 14. juni 2021 #9 Skrevet 14. juni 2021 Jeg trenger ikke så voldsomt mye, men så fremt jeg vet at vi har kjemi og det ikke er første gang vi treffes så hadde det vært hyggelig å gjøre et eller annet sammen. Å gå på tur er litt kjedelig om det ikke er å gå til et sted og gjøre noe der. Siden det er sommer så synes jeg at det hadde vært hyggelig å dra til en fin plass, gjøre et eller annet der og spise noe god mat sammen. Kanskje dra og bade eller noe, men det er ikke noe jeg ville gjort på første date. Ellers kunne det ha vært gøy å gjøre noe sammen. Gjerne noe man kan tulle litt og le sammen og der man ikke må være kjempegod og at det ikke er kjempeseriøs konkurranse. Som bowling, minigolf eller noe sånt. Eventuelt lage mat sammen. Jeg er veldig interessert i mat så tror det kunne vært koselig og gøy å gjøre sammen.
exictence Skrevet 15. juni 2021 Forfatter #10 Skrevet 15. juni 2021 Enig, @TheCatLady. Han har foreslått tur. Jeg lurer på om jeg heller skal foreslå et treff der vi lager noe mat. Vi har ikke truffet hverandre før, så kanskje det er for tidlig. Synes han virker så kjekk.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #11 Skrevet 15. juni 2021 exictence skrev (12 timer siden): Enig, @TheCatLady. Han har foreslått tur. Jeg lurer på om jeg heller skal foreslå et treff der vi lager noe mat. Vi har ikke truffet hverandre før, så kanskje det er for tidlig. Synes han virker så kjekk. Tur er bedre. Hvis det ikke er kjemi er retretten lettere. Ikke dra hjem til noen eller inviter hjem til deg på de første dagene, det er too much too soon. Men har du blitt singel, exictence? Jeg husker et innlegg du skrev for mange år siden, om at du var i et vanskelig forhold. Men så valgte du å bli. Anonymkode: 4560d...f28
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2021 #12 Skrevet 15. juni 2021 Ang min optimale dating, så er det tur. Fordi man blir i godt humør av mosjon og det er sunt, jeg får trim og samtidig bli kjent med mannen. Det er gratis i motsetning til å sitte og drikke ute som koster masse og bryter ned kroppen. Hvis daten går dårlig på tur har jeg i det minste fått mosjon, hvis daten går dårlig på bar har jeg både brukt penger for ingenting og kanskje helt i meg alkohol som gjør meg dårlig. Anonymkode: 4560d...f28
sicario Skrevet 15. juni 2021 #13 Skrevet 15. juni 2021 exictence skrev (På 14.6.2021 den 16.36): Hvordan skulle din optimale dating se ut? Sted, hva dere skulle gjort mm.? Hjelp… er vel ca 20 år siden jeg sist hadde en «første date». hadde jeg skulle datet en ny i dag, hadde jeg vært fullstendig hjelpesløs.
sicario Skrevet 15. juni 2021 #14 Skrevet 15. juni 2021 TheCatLady skrev (21 timer siden): Eventuelt lage mat sammen. Jeg er veldig interessert i mat så tror det kunne vært koselig og gøy å gjøre sammen. Er så undervurdert det 👍🏻 1
exictence Skrevet 16. juni 2021 Forfatter #15 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tur er bedre. Hvis det ikke er kjemi er retretten lettere. Ikke dra hjem til noen eller inviter hjem til deg på de første dagene, det er too much too soon. Men har du blitt singel, exictence? Jeg husker et innlegg du skrev for mange år siden, om at du var i et vanskelig forhold. Men så valgte du å bli. Anonymkode: 4560d...f28 Enig med deg at tur er best første gangen. Men nå har jeg truffet en jeg har lyst til å invitere hjem. Vi har snakket og meldt mye, så jeg tror nok vi finner tonen som at det blir en hyggelig kveld uansett om det blir noe mer enn vennskap eller ikke. Ja, jeg er blitt singel. Det er en lettelse å ikke være gift lenger, samtidig har jeg kjent sorg over et ekteskap som ikke var som jeg skulle ønske. 1
exictence Skrevet 16. juni 2021 Forfatter #16 Skrevet 16. juni 2021 sicario skrev (10 timer siden): Er så undervurdert det 👍🏻 Enig
exictence Skrevet 16. juni 2021 Forfatter #17 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Ang min optimale dating, så er det tur. Fordi man blir i godt humør av mosjon og det er sunt, jeg får trim og samtidig bli kjent med mannen. Det er gratis i motsetning til å sitte og drikke ute som koster masse og bryter ned kroppen. Hvis daten går dårlig på tur har jeg i det minste fått mosjon, hvis daten går dårlig på bar har jeg både brukt penger for ingenting og kanskje helt i meg alkohol som gjør meg dårlig. Anonymkode: 4560d...f28 Ha, ha, ja, du har poeng. Men jeg synes å ta noe å drikke kan og være greit. Bryter ikke ned kroppen for det. Det kommer an på hva du drikker, og hvor mye
exictence Skrevet 16. juni 2021 Forfatter #18 Skrevet 16. juni 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Men har du blitt singel, exictence? Jeg husker et innlegg du skrev for mange år siden, om at du var i et vanskelig forhold. Men så valgte du å bli. Anonymkode: 4560d...f28 Selv om det var et langt og dårlig ekteskap, så ser jeg tilbake på det med at jeg har lært, og jeg er mye mer i stand til å sette pris på gode opplevelser.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå