Gå til innhold

Blitt dumpa pga ungen hans..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har vært sammen i 2 år. Jeg ble introdusert for barna hans for ett år siden. De har en veldig fri oppdragelse, og kjæresten min gjør alt han blir fortalt eller bedt om av sin 12 år gamle datter. Om hun synes han skal klippe håret, gjør han det. Hvis hun vil ha spaghetti til middag, så blir det det. Hvis hun vil ha sko til 2000, så får hun det.. disse tingene har jeg ikke giddet å legge meg oppi, er jo hans barn. Men jeg har lagt meg oppi noe annet, fordi det går ut over andre. Hun har bl.a. opprettet en konto på Instagram i et annet navn og sendt trakasserende meldinger til andre i klassen. Hun har også lagt ut bilder av andre på sin egen konto med stygge ord, lagt lapper i sekkene til andre osv. Jeg har fortalt kjæresten et par ganger etter slike hendelser at jeg synes han burde ha regler mtp some og konsekvenser når slike ting skjer, men han er strengt uenig. Hun må få være sitt eget menneske. Whatever that means. 
Vel, vel, så svelget jeg noen kameler her. Tenkte jeg får holde meg unna hans barneoppdragelse. 

I helga fortalte han meg at han er blitt usikker på følelsene sine. Han må tenke på hva som er best for barna sine. Hun eldste blir visst sjalu når han er med meg. Så han følte at det ble feil å fortsette og sette meg foran barna sine. Jeg forstår det ikke. Jeg har også barn, men jeg vil jo ha en kjæreste også? Han setter meg jo ikke foran barna, forstår ikke hvorfor han sier det! At hun blir sjalu er vel ikke grunn nok til å dumpe meg!?

Anonymkode: da0a7...a7a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så, han er stokk idiot? Good riddance. 

Folk er vanligvis ikke normalt oppegående når de er så amøbe på noe såpass grunnleggende som barneoppdragelse. 

Anonymkode: 86c75...6bf

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Hvem vil ha en mann som synes det er helt greit å la barna sine mobbe og trakassere andre barn? Det sier jo utrolig mye om han som person. Tenker du skal være glad for å være kvitt han. 

Anonymkode: 88fda...580

• Liker 47
AnonymBruker
Skrevet

Han der skal du være glad du er kvitt!

Anonymkode: cd940...779

• Liker 19
Gjest WhisperingWind
Skrevet (endret)

Hvordan kunne du i det hele tatt føle noe for en så tafatt far? 

Endret av WhisperingWind
Gjest BethD
Skrevet

Åherregud!!! Vær så JÆVLA glad du er kvitt det der!! Jeg lover deg!

Gjest Blondie65
Skrevet

Dette er tungt og vondt nå, TS. Men i det lange løp tror jeg du høster gevinst her. Hvem orker dette stebarnet som får alt de peker på og er helt uten korreks? Jeg tror du hadde blitt svært lei en diett bestående av pukler kokt i kamelmelk, pukler i soppsaus, kameler steikt i eget fett, grillet kamel, pukkel suppe, osv. Kameler kan være svært tungt fordøyelige ...

AnonymBruker
Skrevet

For det første, det er en grunn til at barn har foreldre! Barn trenger grenser og veiledning. Nettmobbing er faktisk alvorlig. Lite refleksjon rundt foreldrerollen. Kjenner jo ikke deg, så mulig dere er en match, men det er virkelig lavmål av en voksen mann. 

Anonymkode: 22c09...79b

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Vet det er vondt og dritt akkurat nå. Men helt ærlig så tror jeg du kommer til å være sinnsykt glad for at du slipper å leve i det kaoset der, om en stund. Du kommer til å se tilbake på dette, å være glad for at du ikke må leve konstant i skyggen, uansett hva. 

Anonymkode: 496fb...a53

• Liker 5
Gjest BethD
Skrevet

Jeg må bare si det igjen. Du MÅ ikke drive med han der. Dette er håpløst. Jeg LOVER deg! Kom deg vekk. 

Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker said:

Hun har bl.a. opprettet en konto på Instagram i et annet navn og sendt trakasserende meldinger til andre i klassen. Hun har også lagt ut bilder av andre på sin egen konto med stygge ord, lagt lapper i sekkene til andre osv. Jeg har fortalt kjæresten et par ganger etter slike hendelser at jeg synes han burde ha regler mtp some og konsekvenser når slike ting skjer,

Herregud hvorfor I all verden har du ikke sagt I fra til andre om dette da? Om han ikke bryr seg om at mobbing ikke er greit så bør du jo ta det vidre til andre innsatser dette er jo ikke bra I det heletatt. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Blondie65 skrev (30 minutter siden):

Jeg tror du hadde blitt svært lei en diett bestående av pukler kokt i kamelmelk, pukler i soppsaus, kameler steikt i eget fett, grillet kamel, pukkel suppe, osv. Kameler kan være svært tungt fordøyelige ...

Hahaaaa... Æ revne 🤣🤣🤣 svelge all slags kameler 

Anonymkode: 6668e...baf

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nå kom det kanskje litt feil ut med at han ikke bryr seg om nettmobbingen. Han liker IKKE dette, men han vil ikke gi konsekvenser. Han kan gå helt i kjelleren når hun gjør slike ting, for han skulle ønske hun ikke gjorde slikt. Men samtidig er hun gulljenta som bare er misforstått iflg ham. Hun er som far sin, sier han, liker ikke regler. 
Ja, jeg forstår jo at dette bare ville vært dritt for meg dette. Blir vel ikke bedre med årene heller. Men det er vondt, ja. Utrolig vondt. Spesielt når han er i mine barns liv også. :(

Skrevet

Tips barnevernet :)  Faren er tydeligvis ikke egnet til å være en omsorgsperson. Barnevernet kan undersøke saken nærmere og evt. veilede/hjelpe far. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars barn som må voks opp med så unnvikende forelder. Vil faktisk si at dette er en form for omsorgssvikt. Støtter Kenelz i at du bør sende inn en bekymringsmelding slik at far får den nødvendige veiledningen og støtten. Ingen barn skal måtte vokse opp uten en trygg og fast forelder, barn trenger grenser! 

Anonymkode: 4e69c...18c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, det der hadde jeg ikke orket å leve i! Stakkars barn. Grenseløse barn blir akkurat sånn som du beskriver denne jenta, og det er unnvikende foreldre sin skyld at det blir sånn. Han er en elendig far. Godt du fant ut av det før du fikk barn med han. Good riddance, sier jeg bare.

Anonymkode: 028d0...810

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner det, absolutt! Og er for så vidt enig. Ville gitt samme tips selv til andre. Samtidig er jeg dessverre fryktelig glad i ham, så det gjør veldig vondt å bli behandla på denne måten.

Gjest BethD
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg skjønner det, absolutt! Og er for så vidt enig. Ville gitt samme tips selv til andre. Samtidig er jeg dessverre fryktelig glad i ham, så det gjør veldig vondt å bli behandla på denne måten.

Ja og det blir ikke bedre! Så Finn deg noen som behandler deg som du fortjenener! Ikke en som er så jævla udugelig som denne pappskallen

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hvordan denne ungen egentlig kommer til å utvikle seg som voksen... 

Anonymkode: d9e65...90d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...