Gå til innhold

Den stolte hane - kyllingfilèt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har brukt denne kyllingfilèten? Jeg har kjøpt den to ganger, og begge gangene har den vært råtten flere dager før holdbarhetsdatoen.. Tilfeldig, eller har andre opplevd det samme? (jeg har forøvrig et godt kjøleskap, og jeg opplever sjelden eller aldri at andre matvarer blir dårlige, ikke kylling fra Prior heller..)

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Vi kjøpte en sånn putt-rett-i-ovnen-pakke fra Den stolte Hane. Og den smakte ikke noe godt i hvert fall.

Skrevet

Jeg har opplevd det samme. Jeg har kun kjøpt dem i 'min' butikk, og jeg vet at vi verken har brudd på kjølerutinene (varer står ikke lenge ute i varmen når de ankommer butikken etc) og vi har ikke for lav temp i disken eller på lagerkjøla. Likevel har begge pakkene jeg har kjøpt (de store) blitt dårlige etter tre-fire dager i kjøleskap, men godt innenfor utgangsdatoen. Og nei, vi har ikke dårlig kjøling i kjøleskapet heller. Ikke engang melka, som står i døra, blir sur fem dager over datoen.

Vi har ikke fått noe særlig med klager, da. Så vet ikke om det er bare jeg som har vært uheldig. Kanskje alle de andre bruker kjøttet med en gang og unngår problemet?

Skrevet

Lurer på om jeg ikke skal sende en mail til de jeg.. Utrolig irriterende om det ikke går an å oppbevare ting i kjøleskapet innenfor gitt holdbarhet da!

Skrevet

Jeg har ikke opplevd dette, men jeg bruker kyllingfileeter samme dag som de blir kjøpt..

Skrevet
Vi kjøpte en sånn putt-rett-i-ovnen-pakke fra Den stolte Hane. Og den smakte ikke noe godt i hvert fall.

Vi prøvde også den. Det var ikke noe godt! :lol:

Kjøttet var tørt og smakløst, skikkelig kjipt. Sånn har det aldri vært med de andre merkene vi har prøvd.

Skrevet

Jeg sendte mail 9/9, og har enda ikke fått noe svar..

Skrevet

jeg bruker stort sett bare produkter fra den stolte hane jeg, og har aldri merket noen ting. Synes de er mye bedre enn prior sine. Jeg har til og med spist kyllingfilet derfra som gikk ut et par dager før uten at jeg merket noen ting. Men hvis veien fra butikken er lang, og det er varmt, så blir all mat smårar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...