AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #1 Skrevet 14. juni 2021 Ekte gentleman vare denne fyren. God skuespiller også! Anonymkode: 535f1...481
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #2 Skrevet 14. juni 2021 Foretrekker Vincent Price. Anonymkode: 0c6cb...4b2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #3 Skrevet 14. juni 2021 Just now, AnonymBruker said: Foretrekker Vincent Price. Anonymkode: 0c6cb...4b2 Jeg er fan av begge jeg - og Peter Cushing - men Christopher Lee var rett og slett fantastisk. Hadde vært veldig fornøyd jeg om flere kunne vært slik gentleman. Hvordan få det til? God dannelse er en bra start. Det var kun én gang i hans karriere at han selv ba om en filmrolle, og det var da han fikk høre at Ringenes Herre skulle filmatiseres. Han ønsket seg rollen som Gandalf og ville vært ypperlig til den, men samtidig er det ingen som kunne ha spilt Saruman som han gjorde. Han skulle forresten egentlig bli sanger(opera, tror jeg) for han hadde en bra stemme, noe man hører når han snakker. Anonymkode: ebf02...12b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå