Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var på tur med barnevogn og bikkje. Skulle plukke opp etter bikkja og hadde litt for langt bånd på han sånn at da han rykket etter noe så var han rundt vogna slik at den velta og babyen holdt på å falle ut. Fallet ble dempa av myggnetting og dyne og sånn, og han virker uskadet selv om han ble redd så klart og måtte trøstes. Føler meg som verdens dårligste mamma😭 Føler jeg gjør sånne dumme ting hele tiden :( Tenk om han brekker noe eller får hjernerystelse eller verre, fordi jeg er et surrehue som ikke engang klarer å forutse sånne enkle farlige hendelser.

Anonymkode: ba09b...214

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Shit happens. Seriøst, det var dumt, men ting skjer. Alle mødre tabber seg ut innimellom, det fører sjelden til noe varig skade. Ta det med ro og tilgi deg selv :)

Anonymkode: 8109a...1ff

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Uff sånt føles aldri godt. Men vi gjør alle feil! Det er ikke en eneste forelder som sitter å tenker at de har gjort alt riktig bestandig. Og tenk at vår generasjon er så gode på selvrefleksjon! Slik kan vi lære og unngå samme episode igjen. Det endte godt og ikke dvel for mye ved dette. Du er jo en fin mamma! En mor som ikke hadde brydd seg hadde ikke lagt inn et innlegg om episoden her eller tenkt på den i etterkant. Og bare sånn for å ta et eksempel med min egen som snart er fem. Jeg får fremdeles vondt og gåsehud av å tenke at han falt ut av dobbeltsenga som baby. Det var akkurat da han hadde begynt å bevege seg litt så han var så bitteliten. Det føltes helt jævlig og jeg følte meg som verdens verste mamma 😢 var sikker på at han var ødelagt og kan fremdeles få en ekkel worst case scenario tankegang når jeg tenker på den episoden. Det gikk heldigvis bra og jeg passet på slik at aldri det samme skjedde igjen ❤

Anonymkode: c5495...a28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...