AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #1 Skrevet 14. juni 2021 Min kjæreste har 2 barn fra tidligere, og de bor hos han annenhver helg. Han har også en grusom eks, hun er hovedgrunnen til at jeg ikke ønsker å flytte sammen med han. Kjæresten min ble syk rett før bursdagen til ett av barna i helgen. Bursdagsselskapet skulle holdes hos kjæresten min siden det var hans uke. Jeg tok på meg ansvaret for å redde dagen. Kjøpte inn pølser, brus og snacks, lagde godteri - poser og pynta. Bakte også en enkel sjokoladekake, med tall på. Bursdagsselskapet gikk fint og guttene gikk glade og fornøyde hjem Kjæresten var kjempeglad for at jeg ordnet opp. Og sa at bursdagsbarnet var kjempefornøyd. I dag tikker det inn en melding fra barnets mor der hun sier hun må snakke med meg. Hun har på forhånd skjelt ut far, og kjeftet meg opp fordi jeg "kuppet " bursdagsfesten til sønnen hennes. Hun mener at det ikke var min sak å stelle istand fest, og at kjæresten ikke var syk, men bare spilte syk. Sa også at jeg måtte holde meg langt unna barna hennes, og at jeg gikk langt over streken. Kjæresten min er kjempesur på henne, for alternativet hadde vært ingen fest og en veldig misfornøyd unge. Da hadde hun også blitt forbanna. Uff, skjønner ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget. Men tror rett og slett at jeg revurderer hele forholdet pga denne damen. Orker ikke at hun puster meg i nakken, hva enn jeg gjør. Orker ikke dramaet hun skaper. Anonymkode: 3d726...5af 2
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Orker ikke dramaet hun skaper. Bare skriv en kort SMS tilbake om at dette får hun ta opp med eksen sin. Så kort og enkelt. Ikke gå inn i en diskusjon med henne. Anonymkode: f506d...b1c 82
Guppy88 Skrevet 14. juni 2021 #3 Skrevet 14. juni 2021 Drit i henne. Supersnilt av deg. Det satte nok barnet stor pris på. Bare ha god samvittighet for at du gjorde en god ting. You can't make sense out of nonsense! 38
CorvusCorax Skrevet 14. juni 2021 #4 Skrevet 14. juni 2021 Uff. Høres ut som ei slitsom dame. Synes du skal ignorere henne. Om hun kommer med noe viktig angående barna, kan hun ta det med eksen. 12
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #6 Skrevet 14. juni 2021 Dama er sjalu på deg, ingen tvil om det. Hun burde jo heller ha takket deg fordi du tok ansvar og arrangerte en fin bursdagsfeiring for barnet hennes. Har hun grunn til å mislike deg? Hadde du noe med bruddet å gjøre? Anonymkode: f3d6e...35d 24
GammelKaktus Skrevet 14. juni 2021 #7 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Bare skriv en kort SMS tilbake om at dette får hun ta opp med eksen sin. Så kort og enkelt. Ikke gå inn i en diskusjon med henne. Anonymkode: f506d...b1c Enig, dette har ingenting med deg å gjøre dette må hun ta med barnas far. Flott du stilte opp og jeg har full forståelse for at du revurderer hele forholdet. Jeg hadde aldri kunnet levd med et slikt drama rundt meg. 8
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #8 Skrevet 14. juni 2021 For et utakknemlig krek av en dame 😔. Hun tenker ikke på hva som er barnas beste, når hun holder på sånn. Hvis ikke kjæresten din viser initiativ til å snakke henne til fornuft hver gang hun oppfører seg sånn, så hadde jeg nok slått opp hvis jeg var deg. Anonymkode: d90e3...149 9
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #9 Skrevet 14. juni 2021 Når kom du inn i bildet? Anonymkode: b905d...b6b 5
Tradegy Skrevet 14. juni 2021 #10 Skrevet 14. juni 2021 (endret) Her har nok selvtilliten hennes, fått seg en solid knekk. Forsøk å ikke ta det altfor personlig, det er hennes følelser som går over styr. Hun vet nok innerst inne at du gjorde alt rett Mor har åpenbart druknet i egoistiske følelser, som igjen vekker en bedriten oppførsel. Du er fantastisk! Endret 14. juni 2021 av Tradegy 11
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #11 Skrevet 14. juni 2021 Snilt gjort av deg😊 Ikke bry deg om henne, garantert sjalu Anonymkode: f6176...659 11
Blomsterpotta Skrevet 14. juni 2021 #12 Skrevet 14. juni 2021 Bare skriv tilbake at du ikke har noe usnakket med henne og skulle det være noe vedr bursdagen må det taes med barnefar. Innerts inne ville jeg tenkt: Drit og dra og ikke svart på mld i det hele tatt. 11
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #13 Skrevet 14. juni 2021 56 minutter siden, AnonymBruker said: Min kjæreste har 2 barn fra tidligere, og de bor hos han annenhver helg. Han har også en grusom eks, hun er hovedgrunnen til at jeg ikke ønsker å flytte sammen med han. Kjæresten min ble syk rett før bursdagen til ett av barna i helgen. Bursdagsselskapet skulle holdes hos kjæresten min siden det var hans uke. Jeg tok på meg ansvaret for å redde dagen. Kjøpte inn pølser, brus og snacks, lagde godteri - poser og pynta. Bakte også en enkel sjokoladekake, med tall på. Bursdagsselskapet gikk fint og guttene gikk glade og fornøyde hjem Kjæresten var kjempeglad for at jeg ordnet opp. Og sa at bursdagsbarnet var kjempefornøyd. I dag tikker det inn en melding fra barnets mor der hun sier hun må snakke med meg. Hun har på forhånd skjelt ut far, og kjeftet meg opp fordi jeg "kuppet " bursdagsfesten til sønnen hennes. Hun mener at det ikke var min sak å stelle istand fest, og at kjæresten ikke var syk, men bare spilte syk. Sa også at jeg måtte holde meg langt unna barna hennes, og at jeg gikk langt over streken. Kjæresten min er kjempesur på henne, for alternativet hadde vært ingen fest og en veldig misfornøyd unge. Da hadde hun også blitt forbanna. Uff, skjønner ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget. Men tror rett og slett at jeg revurderer hele forholdet pga denne damen. Orker ikke at hun puster meg i nakken, hva enn jeg gjør. Orker ikke dramaet hun skaper. Anonymkode: 3d726...5af Fra en annen som også forsøker å gjøre alt det beste for stebarn og får drama fra barnemor sender jeg en svær klem. Ikke la dette gå utover din relasjon med barnet. Anonymkode: 46953...ef2 18
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #14 Skrevet 14. juni 2021 Tror jeg bare hadde latt være å svare noe som helst jeg. Evt bare skrevet at «hei, dette er noe du må ta opp med far og holde meg utenfor», hadde hun fortsatt hadde jeg ignorert. Anonymkode: a0313...ea0 15
Gjest WhisperingWind Skrevet 14. juni 2021 #15 Skrevet 14. juni 2021 Mannen er på din side. Hun har ikke en dritt hun skulle sagt.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #16 Skrevet 14. juni 2021 "Jeg synes heller du skulle være takknemlig for at jeg ordnet bursdagsfest da far ble syk. Reddet dagen for barnet ditt. Ikke gneldre og kjefte ut av såre følelser. Videre diskusjon tar du med far". Anonymkode: f27e9...4ab 17
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #17 Skrevet 14. juni 2021 Ikke bry deg om hun, hun er bare sjalu og bitter. Anonymkode: 8a693...472 6
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #18 Skrevet 14. juni 2021 Skjønner i hvert fall godt at han ikke gadd å fortsette sammen med henne. Fysj! Anonymkode: e120a...8ac 6
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #19 Skrevet 14. juni 2021 Jeg valgte å gå, xn til han som nå er min x er sånn. Han er kjempe fantastisk. Men jeg orker ikke sånt drama i livet mitt. Anonymkode: 30257...4aa 6
Gjest Hvemsomhelst Skrevet 14. juni 2021 #20 Skrevet 14. juni 2021 Noen er sånn, og det blir sikkert ikke noe bedre. Jeg hadde valgt å trekke meg ut. jeg skjønner ikke dette med alt x-trøbbelet, for hvis de har gått fra hverandre, så er vel de fleste ferdige med hverandre, altså med sjalusier osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå