Beskjeden Skrevet 14. juni 2021 #1 Skrevet 14. juni 2021 Har oppdaget til min forferdelse at øyevippene mine har blitt kortere. Jeg har brukt vippetang nesten daglig en stund ( ca et år), og tenkte det kanskje var pga den. Men så kom jeg på, at jeg la først merke til det etter at jeg hadde byttet mascara merke (Sky high fra maybeline). Så hva tror dere? Tang eller mascara? Eller er det rett og slett alderen som setter sine spor, da jeg har runda 40?
Gjest Fnuggolina Skrevet 14. juni 2021 #2 Skrevet 14. juni 2021 Vippetang er jo en åpenbar synder da. Dropp vippetanga, bruk castor oil, ikke bruk øyerens med pads (fordi gni)- men vask av mascara med vann etter du har hatt på oljerens/balm og vanlig rens. Etter et par måneder vil du nok merke noe bedring.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #3 Skrevet 14. juni 2021 Jeg bruker ikke vippetang og svært sjeldent mascara, likevel har vippene mine blitt både kortere og mer glisne med alderen. Anonymkode: 002e8...c0b
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #4 Skrevet 14. juni 2021 Er nok alderen som har mest å si her ja. Uavhengig av hva du gjør med vippene, så mister man jo vipper hele tiden, akkurat som med hår. Nye vokser ut, så det at du bruker vippetang er nok ganske irrelevant. Anonymkode: 847ed...5f9
Gjest Fnuggolina Skrevet 14. juni 2021 #5 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Er nok alderen som har mest å si her ja. Uavhengig av hva du gjør med vippene, så mister man jo vipper hele tiden, akkurat som med hår. Nye vokser ut, så det at du bruker vippetang er nok ganske irrelevant. Anonymkode: 847ed...5f9 Vippetang er kjent for å være veldig skadelig på vippene i lengda - derfor bør det kun brukes sporadisk. Jeg er 40 og har foreløpig like lange vipper som før - men pleier dem. Det blir som å bruke rettetang på håret hver dag.
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #6 Skrevet 14. juni 2021 Fnuggolina skrev (1 time siden): Vippetang er kjent for å være veldig skadelig på vippene i lengda - derfor bør det kun brukes sporadisk. Jeg er 40 og har foreløpig like lange vipper som før - men pleier dem. Det blir som å bruke rettetang på håret hver dag. Kun hvis du har rettetang med varme.. Klart at vippetanga kan slite på vippene, men kan ikke sammenlignes med rettetang. Blir mer som å gå med stram strikk i håret hver dag. Anonymkode: b1d5f...f9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå