Værre Skrevet 14. juni 2021 #2 Skrevet 14. juni 2021 Perfekt da får jeg første stikket i November/ Desember. Vi i 30 årene er fucked mens 18 åringer i Oslo er trygge. 16
Daraya Skrevet 14. juni 2021 #3 Skrevet 14. juni 2021 Jeg merker jeg begynner å bli ganske gretten når jeg leser om signifikant lavere levering enn forventet. Og det skyldes i sin helhet FHI - produsenten leverer jo ikke mindre enn avtalt. Problemet er at FHI lager estimater basert på tall med høyere leveranse, noe som var et håp og på ingen måte garantert. Og nå når skeivfordeling er gjennomført kommer ikke mer vaksine inn slik man håpet på. Vaksinering for alle ila av sommeren my ass. Med 12 ukers mellomrom mellom dose 1 og 2 blir det jul for min del før jeg får grønt i passet. 17
ostekaker Skrevet 14. juni 2021 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2021 Værre skrev (1 minutt siden): Perfekt da får jeg første stikket i November/ Desember. Vi i 30 årene er fucked mens 18 åringer i Oslo er trygge. Jeg er også sist i køen. 3
ostekaker Skrevet 14. juni 2021 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2021 Daraya skrev (Akkurat nå): Jeg merker jeg begynner å bli ganske gretten når jeg leser om signifikant lavere levering enn forventet. Og det skyldes i sin helhet FHI - produsenten leverer jo ikke mindre enn avtalt. Problemet er at FHI lager estimater basert på tall med høyere leveranse, noe som var et håp og på ingen måte garantert. Og nå når skeivfordeling er gjennomført kommer ikke mer vaksine inn slik man håpet på. Vaksinering for alle ila av sommeren my ass. Med 12 ukers mellomrom mellom dose 1 og 2 blir det jul for min del før jeg får grønt i passet. Sånn har de vært hele veien, dommedag når det gjelder korona og paradis om vaksine. Feil gang på gang, Men kanskje det er litt bra? Smitten går ned og det er snakk om vaksinepass.. 2
A-hunter Skrevet 14. juni 2021 #6 Skrevet 14. juni 2021 Daraya skrev (1 minutt siden): Vaksinering for alle ila av sommeren my ass. Vi snakker altså om verdens - i særklasse - minst effektive organ (den norske staten) der deler av arbeidet skal gjøres av verdens - i særklasse - aller minst effektive organ (norske kommuner). Overrasket my ass. 6
Værre Skrevet 14. juni 2021 #7 Skrevet 14. juni 2021 (endret) ostekaker skrev (2 minutter siden): Sånn har de vært hele veien, dommedag når det gjelder korona og paradis om vaksine. Feil gang på gang, Men kanskje det er litt bra? Smitten går ned og det er snakk om vaksinepass.. Dette betyr at vi garantert får ny stor smittebølge sent i sommer og i høst. Ny nedstengning osv. Det eneste rette nå er å holde grensene stengt. Ellers vil vi få nye mutasjoner som Delta. Slik at frøet for ny høst bølge er sådd. Endret 14. juni 2021 av Værre 4
ostekaker Skrevet 14. juni 2021 Forfatter #8 Skrevet 14. juni 2021 Værre skrev (Akkurat nå): Dette betyr at vi garantert får ny stor smittebølgesent i sommer og i høst. Ny nedstengning osv. Det eneste rette nå er å holde grensene stengt. Ellers vil vi få nye mutasjoner som Delta. Slik at frøet for ny høst bølge er sådd. Enig at grensene burde å være stengt, den skulle aldri ha blitt åpent i fjor. At de ikke lærer! 4
Værre Skrevet 14. juni 2021 #9 Skrevet 14. juni 2021 ostekaker skrev (Akkurat nå): Enig at grensene burde å være stengt, den skulle aldri ha blitt åpent i fjor. At de ikke lærer! Ja må være bedre at vi som klarer oss i Norge kan leve normalt. 2
ostekaker Skrevet 14. juni 2021 Forfatter #10 Skrevet 14. juni 2021 Værre skrev (Akkurat nå): Dette betyr at vi garantert får ny stor smittebølgesent i sommer og i høst. Ny nedstengning osv. Det eneste rette nå er å holde grensene stengt. Ellers vil vi få nye mutasjoner som Delta. Slik at frøet for ny høst bølge er sådd. Jeg vet ikke, jeg overlever et år til med dette. Tror ikke det nedstegning igjen, men heller strenge restriksjoner. Det er okay for min del enn vaksinepass. 1
Gjest Laffatus Skrevet 14. juni 2021 #11 Skrevet 14. juni 2021 Dette gjør de for at folk vill reisedet er sommer nå.
ostekaker Skrevet 14. juni 2021 Forfatter #12 Skrevet 14. juni 2021 A-hunter skrev (6 minutter siden): Vi snakker altså om verdens - i særklasse - minst effektive organ (den norske staten) der deler av arbeidet skal gjøres av verdens - i særklasse - aller minst effektive organ (norske kommuner). Overrasket my ass. Ble ikke overrasket nei. 2
ostekaker Skrevet 14. juni 2021 Forfatter #13 Skrevet 14. juni 2021 Laffatus skrev (2 minutter siden): Dette gjør de for at folk vill reisedet er sommer nå. Hva tenker du på?
ostekaker Skrevet 14. juni 2021 Forfatter #14 Skrevet 14. juni 2021 Værre skrev (4 minutter siden): Ja må være bedre at vi som klarer oss i Norge kan leve normalt. Enig, de beskytter ikke oss befolkningen, spesielt ikke de i Oslo.
Justlooking Skrevet 14. juni 2021 #15 Skrevet 14. juni 2021 Dette blir jammen dyrt. Sånn jeg forstår det kan alle teste seg hos private leger for å komme inn på et arrangement. De tar som kjent ca tusen kroner for en test. Dette skal betales av samfunnet og skal ikke koste noe for arrangør eller publikum. Blir en gullgruve for de private og store innhogg i statskassen. Og hva med de som ikke har private leger i nærheten? Synes det meste nå blir for dumt og ikke henger på greip 😅 11
Daraya Skrevet 14. juni 2021 #16 Skrevet 14. juni 2021 A-hunter skrev (4 minutter siden): Vi snakker altså om verdens - i særklasse - minst effektive organ (den norske staten) der deler av arbeidet skal gjøres av verdens - i særklasse - aller minst effektive organ (norske kommuner). Overrasket my ass. Hvem sier jeg er overrasket? Jeg er irritert over at jeg nå får "oops, beklager, det kunne vi jo ikke vite" vås å høre. 3
ostekaker Skrevet 14. juni 2021 Forfatter #17 Skrevet 14. juni 2021 Justlooking skrev (Akkurat nå): Dette blir jammen dyrt. Sånn jeg forstår det kan alle teste seg hos private leger for å komme inn på et arrangement. De tar som kjent ca tusen kroner for en test. Dette skal betales av samfunnet og skal ikke koste noe for arrangør eller publikum. Blir en gullgruve for de private og store innhogg i statskassen. Og hva med de som ikke har private leger i nærheten? Synes det meste nå blir for dumt og ikke henger på greip 😅 Jupp, de rike tar og rike får. 2
ostekaker Skrevet 14. juni 2021 Forfatter #18 Skrevet 14. juni 2021 Daraya skrev (Akkurat nå): Hvem sier jeg er overrasket? Jeg er irritert over at jeg nå får "oops, beklager, det kunne vi jo ikke vite" vås å høre. Jeg sier at jeg ble ikke overrasket.
ostekaker Skrevet 14. juni 2021 Forfatter #19 Skrevet 14. juni 2021 Daraya skrev (1 minutt siden): Hvem sier jeg er overrasket? Jeg er irritert over at jeg nå får "oops, beklager, det kunne vi jo ikke vite" vås å høre. Sorry, du siterte ikke meg, overse svar.
Gjest Laffatus Skrevet 14. juni 2021 #20 Skrevet 14. juni 2021 (endret) ostekaker skrev (3 minutter siden): Hva tenker du på? At folk folk som er vaksinerte nå vill ut og reise de har vært hjemme en sommer . At sverige åpner nå gjør at uføre og de som har trygd får bedre råd til andre ting .Alle kan ikke få vaksine først noen mår vente . Endret 14. juni 2021 av Laffatus
Anbefalte innlegg