AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #1 Skrevet 14. juni 2021 Altså du har prøvd det ut og likte det. Jeg skriver hetro i anførselstegn for man er kanskje ikke 100% hetro. For meg som mann kunne jeg godt tenkt med å sugd pikk blitt tatt bakfra og knullet en mann bak. Føler meg av og til tiltrukket av veltrente menn som ikke er for unge eller for gamle. 25-35. Men det er damer jeg liker klart best. Flere som føler det samme måte? Har følt dette i flere år. Ofte kan det gå flere måneder mellom hver gang jeg tenker at en mann er deilig. Liker at jeg føler det sånn. Det er spennende. Anonymkode: 5bfb1...545 8
blåbærpai Skrevet 14. juni 2021 #2 Skrevet 14. juni 2021 Er hetero, gift med en mann. Har hatt masse sex med damer. Så ja. You’re not alone. 5
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #3 Skrevet 14. juni 2021 Ja. Jeg er hetero jente. Hadde trekant med en hetero mann og ei lesbisk dame. Jeg er nå i et heterofilt samboerskap med en annen. Anonymkode: 2c842...08c 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #4 Skrevet 14. juni 2021 Ellers kjent under navnet "bifil". Anonymkode: f0231...68b 21
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #5 Skrevet 14. juni 2021 Det er bare å gå for det, ts. Det går andre veien her. Er lesbisk, men sier ikke nei takk til pikk av og til. Liker godt å suge. Anonymkode: 4dc62...08e 4
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #6 Skrevet 14. juni 2021 Jeg anser meg selv som heterofil kvinne. Har hatt en trekant sammen med to andre kvinner. Det var digg det, men ikke noe jeg tenker på eller oppsøker i ettertid. Bestekompisen min har alltid ansett seg selv som heterofil mann men har nylig innsett at han kanskje er bifil. Han kunne også tenkt seg å suge pikk, bli sugd av og ta en mann bakfra men sier at han ikke vil bli pult i rumpa selv. Vet ikke helt om jeg tror på det men. Hvis du tenner på menn og synes menn er attraktive er du nok ikke hetero. Anonymkode: c7cf7...77d
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #7 Skrevet 14. juni 2021 Er kvinne, og har vært med en kvinne som del av en trekant. Det er ikke noe jeg tenner på eller kommer til å gjøre igjen, men var verd et forsøk. Helt fint at du er bifil, og håper du får testet å være sammen med menn. All kunnskap om seg selv og hvordan man fungerer og hva man liker, er positivt. Anonymkode: c2a82...6e1 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #8 Skrevet 14. juni 2021 Har hatt ett seksuelt forhold med en transe. Hun levde som kvinne 24/7. En fantastisk opplevelse jeg aldri ville vært foruten, makan til seksuelt vesen skal man lete lenge etter!! Holder det for meg selv men kan ta meg i å smile bredt i mitt eget selskap når jeg mimrer🤭 Hun er nå i ett fast forhold og jeg ønsker henne alt det beste for hun har neimen ikke hatt det enkelt i denne verden i motsetning til meg som har sklidd på bananskall hele livet. Mann 37 Anonymkode: 4c5b7...abf 3
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #9 Skrevet 14. juni 2021 blåbærpai skrev (32 minutter siden): Er hetero, gift med en mann. Har hatt masse sex med damer. Så ja. You’re not alone. Da er du nok ikke hetero, men biseksuell. Helt greit det, men er du heteroseksuell så tenner du kun på motsatt kjønn. Anonymkode: 9ba69...8f2 8
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #10 Skrevet 14. juni 2021 Er gift med en mann og har barn. Ønsker ikke forhold til en annen kvinne. Men har hatt sex med andre kvinner, og elsker det. Men ser meg ikke som bifil, men hetero. Anonymkode: 83521...f9c 1
vesteraalen Skrevet 14. juni 2021 #11 Skrevet 14. juni 2021 Jeg anser meg for å være heter, men har både runket og sugd andre menn i forbindelse med trekant/partnerbytte. Men jeg kunne aldri tenkt meg å gjort noe alene sammen med en annen mann. Det er settingen med en annen mann sammen med samboer som er pirrende. 7
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #12 Skrevet 14. juni 2021 Hadde sex med en annen gutt i tenårene. Startet med å runke hverandre, utviklet seg så til mer avansert som analsex og 69. Men da vi ble mer voksne sluttet vi. Begge har vi kone og barn. Kjenner jeg savner det litt Anonymkode: adc09...996 3
Bamseklemmer Skrevet 14. juni 2021 #13 Skrevet 14. juni 2021 Jeg er 100% hetero, bare tanken av å ha sex med en mann eller trekant får meg til å spy... 5
AlisonDiLaurentis Skrevet 14. juni 2021 #14 Skrevet 14. juni 2021 Ikke direkte sex, men hatt firekant sammen med min venninne og fingret henne. Anser meg som hetero.
Hannah80 Skrevet 14. juni 2021 #15 Skrevet 14. juni 2021 Bamseklemmer skrev (5 minutter siden): Jeg er 100% hetero, bare tanken av å ha sex med en mann eller trekant får meg til å spy... Samme her😁 4
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #16 Skrevet 14. juni 2021 Har man sex med samme kjønn er man homofil, lesbisk eller bifil. Man er ikke hetero om man har sex med samme kjønn, da kunne man aldri tenkt seg å prøve det. Hva er så galt med å være bifil da? Anonymkode: 4f464...740 4
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #17 Skrevet 14. juni 2021 Folk må slutte å være så opptatt av å henge lapper på hverandre!! Når jeg blir gammel, grå og havner på hjem så skal jeg kose meg med alt jeg har opplevd i livet og heller angre på ting jeg ikke turte å kaste meg utpå. Man får bare livet i gave 1 gang! Mann 37 Anonymkode: 4c5b7...abf 6
Hannah80 Skrevet 14. juni 2021 #18 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Har man sex med samme kjønn er man homofil, lesbisk eller bifil. Man er ikke hetero om man har sex med samme kjønn, da kunne man aldri tenkt seg å prøve det. Hva er så galt med å være bifil da? Anonymkode: 4f464...740 Det skjønner ikke jeg heller. 2
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #19 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Hadde sex med en annen gutt i tenårene. Startet med å runke hverandre, utviklet seg så til mer avansert som analsex og 69. Men da vi ble mer voksne sluttet vi. Begge har vi kone og barn. Kjenner jeg savner det litt Anonymkode: adc09...996 Skulle gjerne nå fått han med på trekant med kona mi. Men han er jo gift, og sikkert ikke interessert, eller ikke kan pga. av konen sin. Anonymkode: adc09...996 1
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2021 #20 Skrevet 14. juni 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Altså du har prøvd det ut og likte det. Jeg skriver hetro i anførselstegn for man er kanskje ikke 100% hetro. For meg som mann kunne jeg godt tenkt med å sugd pikk blitt tatt bakfra og knullet en mann bak. Føler meg av og til tiltrukket av veltrente menn som ikke er for unge eller for gamle. 25-35. Men det er damer jeg liker klart best. Flere som føler det samme måte? Har følt dette i flere år. Ofte kan det gå flere måneder mellom hver gang jeg tenker at en mann er deilig. Liker at jeg føler det sånn. Det er spennende. Anonymkode: 5bfb1...545 Google kinsey scale/rapporten Anonymkode: 584bc...b67
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå