Gjest Intelly Skrevet 3. oktober 2005 #42 Skrevet 3. oktober 2005 Hva syns dere om disse støvlettene. ??? støvletter ← Direkte stygge synes jeg
bethen Skrevet 3. oktober 2005 #43 Skrevet 3. oktober 2005 ikke helt min stil iallfall... Men de var vel ikke direkte stygg heller....
hilli Skrevet 4. oktober 2005 #44 Skrevet 4. oktober 2005 (endret) Jeg syns de var fine, de har bra proposjoner og jeg liker at skaftet er kuttet skrått. Jeg er faktisk litt overrasket over de negative tilbakemeldingene her. De ser jo litt kjedelige ut på bildet, men jeg tror de blir fine på. Camper-sko er jo gode å gå i og er av god kvalitet så det er nok et par støvletter man kan ha lenge. Endret 4. oktober 2005 av hilli
Gjest gjest1 Skrevet 4. oktober 2005 #45 Skrevet 4. oktober 2005 De er nok ikke de sprekeste støvlettene som fins, men synes egentlig de var helt greie jeg. Kunne nok ha gått med dem jeg. Men det er jo en hverdagsstøvlett da - ikke noe en går på byn med eller noe slikt.
Gjest gjest1 Skrevet 4. oktober 2005 #46 Skrevet 4. oktober 2005 Hva syns dere om disse støvlettene. ??? støvletter ← Det der er vel sånn stil som var in helt på slutten av 90- tallet/2000 eller 'no. Er den tilbake alt? :klø:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå