Påkrevd Skrevet 6. juli 2021 #41 Del Skrevet 6. juli 2021 Ja, har prøvd, men det var ikke det helt store for meg. Jeg får mer ut av stimulering av analåpningen og noe som går direkte på prostata. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
22250remington Skrevet 8. juli 2021 #42 Del Skrevet 8. juli 2021 M1979 skrev (På 24.6.2021 den 21.53): Ja, det er veldig deilig å bli tatt med strapon - men det blir litt vondt etterhvert fordi vi ikke har funnet noe vannbasert glidemiddel som varer en stund. Noen som har tips? Prøv silikonbasert glidemiddel, om strapon`en er laget av noe som tåler det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #43 Del Skrevet 8. juli 2021 M1979 skrev (På 24.6.2021 den 21.53): Ja, det er veldig deilig å bli tatt med strapon - men det blir litt vondt etterhvert fordi vi ikke har funnet noe vannbasert glidemiddel som varer en stund. Noen som har tips? Du må kjøpe ordentlig analglid på kondomeriet. Anonymkode: 05624...5ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #44 Del Skrevet 8. juli 2021 Jeg tar jevnlig kjæresten min med strap-on. Har tidligere hatt sex med kvinner på den måten. Når strapen sitter stødig, gir det også stimuli til min klitt. Blir ofte tent av å se ham nyte. Liker å ta ham bakfra og forfra/ misjonær mens han eller jeg runker ham i tillegg. God glid er alfa og omega. Og han er tømt og glattbarbert, og jeg slikker ham før vi begynner. Vi jobber med å åpne ham opp. Er veldig sexy å se rompehullet åpne seg. Anonymkode: 05624...5ae 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #45 Del Skrevet 8. juli 2021 nei men blitt pult bak med kuk i mange ganger. Anonymkode: 2376b...11f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2021 #46 Del Skrevet 8. juli 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tar jevnlig kjæresten min med strap-on. Har tidligere hatt sex med kvinner på den måten. Når strapen sitter stødig, gir det også stimuli til min klitt. Blir ofte tent av å se ham nyte. Liker å ta ham bakfra og forfra/ misjonær mens han eller jeg runker ham i tillegg. God glid er alfa og omega. Og han er tømt og glattbarbert, og jeg slikker ham før vi begynner. Vi jobber med å åpne ham opp. Er veldig sexy å se rompehullet åpne seg. Anonymkode: 05624...5ae Kult ☺️ Ja, rumpehull er sexy. Både på menn og kvinner 🙈😅 Anonymkode: 37d52...1a9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ozlo34 Skrevet 30. oktober 2021 #47 Del Skrevet 30. oktober 2021 Husker for noen år siden så drakk jeg med x’n til dama . Vi er like gamle , da starten av 30 årene. vi hadde snakket mye om sexuelle handlinger og delt intime historier og for meg så var dette fint å kunne åpne meg til en gutt som lyttet og forsto hvordan jeg tenkte og mine nysgjerrige sex møter. da vi snakket mer og mer så ville han vise ett bilde av pikken sin som han hadde tatt på mobilen og spurte meg om jeg ville se;) prøvde å være ‘ nei nei’ , men såklart ville jeg se pikken hans . Det var jo også x’n til dama mi og faren til stebarnet mitt;) synes det var så kult å kunne få se husker jeg viste han bl .a en dildo jeg hadde på soverommet litt senere på kvelden, og han visste dama mi hadde fortalt han at jeg hadde noen sexuelle fantasier fremdeles . Da spurte han meg om jeg ville at han skulle se på meg mens jeg knullet meg med dildoer jeg Synes han var jævlig kjekk og tydeligvis hadde han sagt det samme om meg til x’n sin som jeg da datet 😉 men jeg sa :Neida , det er ikke nødvendig😩 omg!!!! Han tilbydde seg også at han kunne evt hjelpe til med dildoer, knulle meg i ræva med en, også lurte han på om jeg fremdeles hadde ett ønske om å suge pikk på en gutt, fordi han kunne tilby seg å hjelpe lystene mine der ved å la meg få suge pikken hans og få spruten i munnen min! 😉 jeg ble så flau at jeg takket nei, men han sa jeg skulle tenke på det , og det sa jeg oki til siden vi hadde pratet på tlf ang dette med trekant med 2 gutter osv for en stund tilbake … hvorfor sa jeg nei????😩😩😩haha!!! Vi møtes jo nå og da og har vært mange ganger vi prater sammen hvor han ofte hinter til litt sånn sex relaterte temaer « ang « gutter som liker /tenner på andre gutter/pikk - historier osv…. han forteller meg alltid om hvor kåt han blir hvis han havner på fylla og kan ligge å runke i timesvis 😉 blir kanskje feil og kan slå begge veier : men hadde vært utrolig deilig å sugd pikken hans skikkelig! Vet han ikke har hatt seg med noen på driiiit lenge og planen er at jeg , dama, han , stebarn og venner skal feire nyttårsaften og jul sammen i år. Og på nyttårsaften blir det party og fylla 😉 tørr jeg starte litt sånn skjenerell sexprat m/en random historie og litt sånn : husker du da du spurte meg om jeg ville suge deg?😉 føler lissom litt på vibbene noen ganger at han har lyst at jeg skal gjøre noe med situasjonen 🤣😉 tror han kunne tenkt seg for å prøve: en gutt som suger han 😀😉🙏🏻 har fortalt for flere år siden da han spurte meg at jeg likte godt å suge pikk når jeg hadde eksperiment tiden min🤣 og når han viste bildet av pikken sin for flere år siden så spurte han meg om jeg hadde blitt skuffa over den hvis jeg hadde skulle hatt sex med en gutt med han sin str på pikken. Da var jeg ærlig å sa : absolutt ikke ! Du har en deilig pikk og jeg hadde ikke blitt skuffa! Synes pikken din var fin 😉 litt spesielt dette siden det er x’n til dama og faren til min stedatter men…. Uansett: jeg har skikkelig lyst å bee crazy igjen og har lyst å ta han med på tomanshånd for å hoppe i det å spørre om han vil jeg skal suge pikken hans! For jeg nå vil jeg suge pikk igjen! Og vil suge han fordi jeg kjenner han og er trygg på han og han og jeg hadde snakket om å ha sex en gang for mange år siden . Da skulle han bli sugd av meg og til nød dra den då langt å knulle meg i ræva fordi jeg tente på det og han ville hjelpe til ang lystene mine og nysgjerrigheten;) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DominantHr Skrevet 30. oktober 2021 #48 Del Skrevet 30. oktober 2021 Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #49 Del Skrevet 30. oktober 2021 Nei, men har blitt pult i fitta 😊 Anonymkode: 26d54...e0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #50 Del Skrevet 30. oktober 2021 Jeg tok mannen med strap om. Klarte ikke tenne på han etter det.. Anonymkode: 1c35f...49b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #51 Del Skrevet 30. oktober 2021 Nei, jeg er heterofil, så det er ikke aktuelt. Anonymkode: 88e74...387 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #52 Del Skrevet 30. oktober 2021 On 7/8/2021 at 4:39 PM, AnonymBruker said: Jeg tar jevnlig kjæresten min med strap-on. Har tidligere hatt sex med kvinner på den måten. Når strapen sitter stødig, gir det også stimuli til min klitt. Blir ofte tent av å se ham nyte. Liker å ta ham bakfra og forfra/ misjonær mens han eller jeg runker ham i tillegg. God glid er alfa og omega. Og han er tømt og glattbarbert, og jeg slikker ham før vi begynner. Vi jobber med å åpne ham opp. Er veldig sexy å se rompehullet åpne seg. Anonymkode: 05624...5ae Du høres ut som en drømmedame. Heldig kjæresten din. Anonymkode: 56f42...964 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 30. oktober 2021 #53 Del Skrevet 30. oktober 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Nei, jeg er heterofil, så det er ikke aktuelt. Anonymkode: 88e74...387 Homofile har sjeldent behov for strap-on, så du bommer nok der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #54 Del Skrevet 30. oktober 2021 Katten.2.0 skrev (17 minutter siden): Homofile har sjeldent behov for strap-on, så du bommer nok der. Det er primært skaphomoer jeg snakker om - de som vil ha plastpikk i ræva fordi de ikke tør å ta skrittet fullt ut. Anonymkode: 88e74...387 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 30. oktober 2021 #55 Del Skrevet 30. oktober 2021 Just now, AnonymBruker said: Det er primært skaphomoer jeg snakker om - de som vil ha plastpikk i ræva fordi de ikke tør å ta skrittet fullt ut. Anonymkode: 88e74...387 Min erfaring er at de største homofobene er de som selv har slike tendenser. Menmen, er ingen andre som taper på at du kutter ut et kilde til enorm nytelse. Menn har jo betraktelig større utgangspunkt for å nyte stimulering bak enn kvinner. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 30. oktober 2021 #56 Del Skrevet 30. oktober 2021 Ja takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2021 #57 Del Skrevet 30. oktober 2021 Katten.2.0 skrev (1 minutt siden): Min erfaring er at de største homofobene er de som selv har slike tendenser. Menmen, er ingen andre som taper på at du kutter ut et kilde til enorm nytelse. Menn har jo betraktelig større utgangspunkt for å nyte stimulering bak enn kvinner. Nei, det er nok bare selvbedrag og ønsketenkning fra din side. Hvis du har glede av homsesex light må du selvsagt få lov til å hb det; ingen kan stoppe deg. Men ikke prøv å gjøre det til noe annet enn det det er. Anonymkode: 88e74...387 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 30. oktober 2021 #58 Del Skrevet 30. oktober 2021 9 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, det er nok bare selvbedrag og ønsketenkning fra din side. Hvis du har glede av homsesex light må du selvsagt få lov til å hb det; ingen kan stoppe deg. Men ikke prøv å gjøre det til noe annet enn det det er. Anonymkode: 88e74...387 Noe annet enn at min kvinnelige partner bruker en finger evt et leketøy for å gi meg sterkere orgasme? Jeg liker sterke orgasmer, jeg. Sexlivet vårt hadde vært fryktelig kjedelig om vi skulle hengt oss opp i hvordan noen trangsynte definerer verden, istedenfor hva som gir oss nytelse. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jentegutt Skrevet 30. oktober 2021 #59 Del Skrevet 30. oktober 2021 Ja mange ganger, liker best the real thing, men det er deilig med strap on også 😍 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2021 #60 Del Skrevet 3. november 2021 On 6/14/2021 at 2:57 PM, AnonymBruker said: Spørsmålet er til både menn og kvinner. ☺️ Anonymkode: 37d52...1a9 Yes. Mange ganger (jeg er mann). Jeg digger det og dama liker å gjøre det. Får strerke orgasmer. Anonymkode: b0274...709 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå